دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از کشف جنازه نوزادی در بالای اتوبان این شهرستان حوالی سه راهی زیاران خبر داد و گفت: هویت این نوزاد توسط پزشکی قانونی مشخص می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۳۰
کشف جنازه یک نوزاد در آبیک

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سعید احمدزاده از کشف جنازه نوزادی در بالای اتوبان شهرستان آبیک حوالی سه راهی زیاران خبر داد و گفت: هویت این نوزاد توسط پزشکی قانونی مشخص می‌شود.

وی اظهار داشت: جنازه نوزادی حدوداً سه ماهه که چند روزی از فوتش می‌گذشت، در بالای اتوبان شهرستان آبیک حوالی سه راهی روستای زیاران کشف شد.پس از اینکه جنازه نوزاد در نزدیکی آمادگاه توسط سربازان مشاهده و کشف می‌شود، موضوع توسط مسؤولان آمادگاه به پلیس شهرستان آبیک اطلاع داده شده و موضوع به دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع داده می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: با اطلاع موضوع، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان به همراه پلیس آگاهی در صحنه حضور یافته و نسبت به بازدید محل و معاینه جسد اقدام و دستورات لازم را صادر می‌کند.

احمدزاده اضافه کرد: پرونده کشف جنازه نوزاد در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک تشکیل شده و تحقیقات در خصوص کشف هویت نوزاد و مسائل مرتبط با آن ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: جنازه نوزاد برای کالبدگشایی و آزمایش‌های تخصصی به پزشکی قانونی استان قزوین تحویل داده شد.

این مسئول قضایی بیان کرد: اینکه آیا نوزاد فوت کرده، یا زنده بوده و سپس فوت کرده باشد و یا اینکه مفقود شده، هنوز معلوم نیست.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک افزود: از مردم سراسر کشور درخواست می‌شود در صورتی که از گم شدن یا فوت شدن نوزاد مذکور اطلاعات کاملی دارند با ادله و مستندات می‌توانند به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند تا اقدامات لازم صورت گیرد و با آزمایش و تطبیق با DNA حقیقت ماجرا کشف شود.

احمدزاده ادامه داد: جنازه نوزاد مقداری دچار فساد نعشی شده بود و جنسیت آن فعلاً مشخص نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها