رئیس کلانتری ۱۵۹ بی سیم از دستگیری سه شرور مست که شب گذشته در محله طیب با شمشیر اقدام به تخریب هفت دستگاه خودرو کرده و از صحنه گریخته بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۱۲
بازداشت اوباش مست محله طیب

به گزارش جام جم آنلاین از مهر سرهنگ محمد حسن امینی گفت: شب گذشته در پی تخریب هفت دستگاه خودرو شهروندان در آدرس خیابان ۱۷ شهریور توسط تعدادی از اراذل و اوباش محله طیب پرونده ای در این رابطه در کلانتری ۱۵۹ بی سیم تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد سه تن از اوباش مست محله طیب تهران به نام های «میثم»، «منصور» و «پیمان» با استفاده از دو دستگاه موتورسیکلت شمشیر به دست و درحالیکه صورت های خود را با دستمال پوشانده بودند دیوانه وار اقدام به تخریب خودروهای پارک شده شهروندان کرده و از محل متواری شدند.

وی گفت: با مشخص شدن هویت متهمان تلاش برای دستگیری آنان از سرگرفته شد و با انجام چندین عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی هر سه متهم به صورت همزمان در محله های غیاثی، تیر دو قلو و اتابک دستگیر و از آنان دو قبضه قمه بدست آمد.

رئیس کلانتری ۱۵۹ بی سیم خاطرنشان کرد: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ برخورد با جرائم خشن از اولویت های پلیس پایتخت است و ماموران انتظامی با آمادگی کامل با هرگونه نا امنی و هنجارشکنی برابر قانون برخورد قاطع و شدید خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها