گلوی آرش به محض خوردن نوشیدنی سوخت و از شوهر دخترعمه‌اش پرسید که چه نوشیدنی به او داده است؛ ناگهان تمام بدن آرش شروع به لرزیدن کرد، گلویش سوخت و بدنش گُر گرفت.
کد خبر: ۱۰۶۷۶۸۱
مسمومیت مرگبار در مهمانی خانوادگی

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، زنی که شوهرش 49 ساله‌اش پس از خوردن یک نوشیدنی به کام مرگ فرورفت، پیش از ظهر امروز با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از شوهر دخترعمه همسرش شکایت کرد و وی را عامل مرگ همسرش دانست.

این زن در اظهاراتش به قاضی ایلخانی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت گفت: من و شوهرم آرش 26 سال بود که با هم ازدواج کرده و زندگی خوبی داشتیم اما وی با خوردن یک نوشیدنی در یک میهمانی دچار مسمومیت شد و در نهایت فوت کرد.

وی افزود: من و شوهرم در شب 20 تیر سال جاری به یک مهمانی خانوادگی در منزل دخترعموی آرش دعوت شده بودیم و آنجا شام خوردیم، در نهایت آن شب پس از اتمام میهمانی با فامیل خداحافظی کرده و در حال خداحافظی با میزبان بودیم که شوهر دخترعمه‌ آرش از داخل یخچال یک ظرف دلستر برداشت و به همسرم تعارف کرد، در ابتدا آرش نوشیدنی را نخورد و از آنها تشکر کرد اما در نهایت از آن نوشیدنی جرعه‌ای مصرف کرد.

این زن ادامه داد: گلوی آرش به محض خوردن نوشیدنی سوخت و از شوهر دخترعمه‌اش پرسید که چه نوشیدنی به او داده است که وی گفت داخل شیشه عرق‌ نعنا بوده است،‌ در آن زمان آرش به من گفت احساس می‌کنم لب و صورتم باد کرده است و ما در نهایت از میزبان خداحافظی کرده و حدود ساعت یک بامداد منزل آنها را ترک کرده و سوار بر خودرویمان شدیم، به محض اینکه داخل خودرو نشستیم،‌ آرش گفت نمی‌تواند رانندگی کند و از من خواست تا پشت فرمان بنشینم، ناگهان تمام بدن آرش شروع به لرزیدن کرد، گلویش سوخت و بدنش گُر گرفت.

وی افزود: سریعاً همراه با چند تن از بستگانمان آرش را از منزل دخترعمه آرش (واقع در بلوار فردوس) به بیمارستانی در فلکه دوم صادقیه رساندیم اما در ابتدا اعلام کردند آرش را پذیرش نمی‌کنند که من با التماس از آنها خواستم آرش را بستری کنند، در نهایت آرش را به اتاق احیا برده و پس از 45 دقیقه قلب وی احیا شد اما به این دلیل که اکسیژن به مغز آرش نرسیده بود دچار مرگ مغزی شد و پس از چند روز به من گفتند که دیگر کاری از دست پزشکان بر نمی‌آید به همین دلیل من نیز بنابر خواسته آرش که می‌گفت در صورت مرگ مغزی اعضایش اهدا شود، به اهدای عضو وی رضایت داده و اعضای بدن وی (قلب، ‌دو کلیه و کبدها) در بیمارستان مسیح دانشوری به بیماران نیازمند اهدا شد.

همسر آرش به بازپرس گفت: علت مرگ آرش، مسمومیت الکلی اعلام شده است؛ ما زمانیکه آرش را به بیمارستان رساندیم دکتر از من پرسید که چه آرش چه نوشیدنی مصرف کرده که باعث مسمومیت آن شده است که یکی از اقوام با شوهر دخترعمه آرش تماس گرفت و وی آنجا مدعی شد اشتباهاً به آرش «لیدوکائین» تعارف کرده است اکنون نیز من از شوهر دخترعمه آرش بابت مرگ همسرم شکایت و تقاضای رسیدگی به این پرونده را دارم.

پس از این اظهارات قاضی ایلخانی دستور داد تا تحقیقات درباره علت مرگ آرش انجام شود و بررسی‌ها درباره این پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها