رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی از برنامه این کمیته برای بازدید از تاسیسات هسته ای کرج، اصفهان و ساغند یزد از هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۷۱۵۴
بازدید از تاسیسات هسته‌ای کرج، اصفهان و ساغند از هفته آینده

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور درباره زمان انجام بازدید از تاسیسات هسته ای کشور در راستای بررسی گزارش های پنجم و ششم وزارت امور خارجه از روند اجرای برجام، اظهار داشت: قرار بود امروز دوشنبه از چند مورد تاسیسات هسته ای کشور بازدید کنیم که به دلیل جلسه علنی مجلس این مساله به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه برنامه بازدید از تاسیسات هسته ای قطعی است، تصریح کرد: از هفته آینده برنامه بازدیدها انجام می شود و چند مورد از تاسیسات را در اولویت بازدید داریم.

رئیس کمیته هسته ای مجلس خاطرنشان کرد: اولین اولویت ما تاسیسات هسته ای کرج است که هم در زمینه کشاورزی و هم در زمینه پزشکی فعالیت های هسته ای در این مرکز انجام می شود و بازدید دوم نیز احتمالا مرکز بازفرآوری اورانیوم اصفهان (UCFاصفهان) خواهد بود و در مرحله سوم از ساغند یزد بازدید خواهیم کرد.

حجت الاسلام ذوالنور ادامه داد: علاوه بر این ممکن است از ذخایر و معادن اورانیوم که در بندرعباس داریم بازدیدی صورت بگیرد.

گفتنی است وزارت امور خارجه تاکنون شش گزارش از روند سه ماهه اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به مجلس ارائه داده و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و کمیته هسته ای این کمیسیون نیز بر اساس گزارش های اول تا چهارم تاکنون دو گزارش شش ماهه تهیه کرده و هم اکنون بررسی های پنجم و ششم در دستور کار آن قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها