ساندرو خودرویی هاچبک است که از سال 1394 روانه بازار شده است. این خودرو به‌واسطه کیفیت قابل‌قبول تندر90 و تجربه موفق آن در ایران؛ این خودرو از استقبال خوبی در بازار برخوردار شده است.
کد خبر: ۱۰۶۵۵۵۵
همه چیز درباره رنو ساندرو

به گزارش جام جم آنلاین، ساندرو خودرویی هاچبک بوده که از سال 1394 روانه بازار شده است. این خودرو به‌واسطه کیفیت قابل‌قبول تندر90 و تجربه موفق آن در ایران؛ این خودرو از استقبال خوبی در بازار برخوردار شده است. این خودرو تقریباً دارای قیمت مناسبی بوده و در بازار با خودروهایی چون لیفان X50 و برلیانس H320 رقابت می‌نماید.

ساندرو بر روی پلتفرم لوگان طراحی‌شده است و ازاین‌روی شباهت بسیار زیادی به این خودرو دارد، به عبارتی ساندرو را می‌توان تندر هاچبک دانست. این خودرو در بازار جهانی با برند داچیا عرضه می‌گردد ولیکن در ایران با برند رنو توسط پارس‌خودرو تولید می‌گردد. قیمت رنو ساندرو در محدوده 40 تا 50 میلیون قرار دارد که در ادامه به معرفی این خودرو پرداخته‌شده است.

پیشرانه: این خودرو مجهز به یک موتور 1598 سی‌سی، 4 سیلندر بوده و قادر به تولید 105 اسب بخار توان و 140 نیوتن‌متر گشتاور است. این خودرو در دو مدل دنده‌ای و اتوماتیک روانه بازار شده است. سیستم انتقال قدرت مدل دنده‌ای به‌صورت 5 سرعته و سیستم انتقال قدرت مدل اتوماتیک به‌صورت 4 سرعته است. شتاب صفر تا 100 مدل دنده‌ای و اتوماتیک به ترتیب 10.5 و 11.5 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن‌ها نیز به ترتیب 175 و 170 کیلومتر بر ساعت است.

مصرف سوخت: مصرف سوخت مدل دنده‌ای و اتومات در حالت ترکیبی به ترتیب 6.7 و 8.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است. شایان‌ذکر است که ظرفیت باک این خودرو 50 لیتر است. استاندارد آلایندگی خودرو یورو 4 است.

طراحی ظاهری: همان‌طور که ذکر گردید این خودرو بر روی پلتفرم تندر 90 ساخته‌شده و از این حیث، شباهت فراوانی به تندر 90 دارد لذا نباید انتظار محصولی زیبا و جذاب را داشته باشید. نمای خارجی خودرو طراحی به‌شدت ساده‌ای داشته و خطوط تیز در جای‌جای بدنه خودرو قابل‌مشاهده است. در حالت کلی باید گفت که ساندرو خودروی زیبایی نمی‌تواند محسوب شود.

طراحی داخلی: طراحی داخلی خودرو نیز بسیار شبیه تندر 90 بوده و چنگی به دل نمی‌زند. بارزترین تفاوت این دو خودرو در نوار نقره‌ای‌رنگی است که دور دریچه‌های هوا و آرم رنو روی غربیلک فرمان استفاده‌شده است!

ایمنی: ساندرو را می‌توان یکی از خودروهای ایمن زیر 50 میلیون تومان برشمرد. این خودرو مجهز به کیسه هوای راننده و سرنشین بوده و در آزمون‌های ایمنی که توسط یورو ان‌کپ انجام‌شده است موفق به کسب سه ستاره ایمنی برای ایمنی سرنشینان بزرگ‌سال شده است. این در حالی است که این خودرو ایمنی بالایی را برای کودکان فراهم نکرده و صرفاً دارای یک ستاره از 5 ستاره ایمنی است.

تجهیزات و امکانات: این خودرو دارای تجهیزاتی چون کنترل سیستم صوتی زیر فرمان، سیستم صوتی (رادیو + سی دی (پخش فشرده)+USB+4 بلندگو)، سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی، چراغ مه شکن جلو و ... است.

قیمت: قیمت تقریبی این خودرو به‌صورت جدول ذیل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها