بازپرس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرمان از دستگیری فردی که اقدام به جعل امضا و مهر مقام قضایی کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۳۱
دستگیری جاعل مهر و امضای مقام قضایی در کرمان

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سجاد علیدادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمان مبنی بر جعل امضا و مهر مقام قضایی توسط فردی به نام (و-خ) این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بازپرس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرمان افزود: در تحقیقات تکمیلی از متهم مشخص شد وی برای جلب رضایت مافوق و خاتمه دادن به اعتصاب تعدادی از رانندگان شرکت اقدام به جعل امضای مقام قضائی مبنی بر دستگیری تعدادی از اعتصاب کنندگان نموده است.

بازپرس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرمان گفت: به موجب ماده ۵۲۵ قانون مجازات اسلامی اگر امضا یا مهر معاون اول رئیس جمهور، وزرا، اعضای شورای نگهبان، نمایندگان مجلس، قضات، یکی از کارمندان و مسئولین دولتی از حیث مقام رسمی آنان جعل شود، متناسب با مورد مجازات حبس از یک تا 10 سال خواهد داشت.

علیدادی اضافه کرد:متهم جهت تکمیل پرونده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است و تحقیقات تکمیلی جهت روشن شدن ابعاد این پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها