رویداد‌های داخلی کاخ سفید به فرصت تبلیغاتی مناسبی برای رستوران‌های آمریکا و استفاده مشتریان آنها از این موقعیت تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۲۳
استفاده جالب رستوران آمریکایی از رخداد‌های کاخ سفید!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ یک رستوران در واشنگتن دی سی دست به اقدام جالبی زده است؛ هر زمان که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا یکی از کارمندان خود در کاخ سفید را اخراج می‌کند، این رستوران نوشیدنی‌های خود را در همان روز تخفیف می‌زند و از رویداد‌های داخل کاخ سفید به عنوان یک فرصت تبلیغاتی برای معرفی خود بهره می‌برد.

رستوران «بِرد» (پرنده) روز جمعه پس از اعلام اخراج «استیو بنن»، استراتژیست ارشد کاخ سفید به دستور دونالد ترامپ، با انتشار پیامی در حساب توئیتری، همه نوشیدنی‌های خود را با تخفیف، فقط ۴ دلار فروخت.

این رستوران که در شمال غرب واشنگتن واقع شده، برای نخستین بار پس از اخراج زودهنگام «آنتونی اسکارموچی»، مدیر ارتباطات کاخ سفید، رویه تخفیف فروش نوشیدنی‌های خود را آغاز کرد. یکی دیگر از اقدامات جالب رستوران ّبِرد پس از اخراج اسکاراموچی این بود که نوشیدنی به نام «موچ» (برگرفته از بخش پایانی اسکاراموچی) را تولید و با تخفیف ویژه به مشتریان خود ارائه کرد.

ماه گذشته نیز یک رستوران زنجیره‌ای همزمان با انتشار رابطه پسر ترامپ با وکیل روسی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا همبرگری با نام «هیچ برگر» طراحی کرد که قیمت نسبتا پایینی نسبت به بقیه برگر‌ها داشت.

همچنین چندین کافه در واشنگتن همزمان با اظهارات جیمز کومی، رئیس سابق اف بی آی علیه ترامپ و توئیت‌های ترامپ درباره او، نوشیدنی رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دادند.

«دونالد ترامپ» روز جمعه «استیو بنن» استراتژیست ارشد کاخ سفید را از این سمت برکنار کرد. برکناری استیو بنن در هفتمین ماه ریاست جمهوری ترامپ در حالی اتفاق افتاد که رئیس جمهور آمریکا به دلیل واکنش جانبدارانه‌اش نسبت به خشونت نژادپرستان در شهر شارلوتسویل ایالت ویرجینیا بیش از هر زمان دیگری در میان سیاستمداران آمریکایی منزوی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها