دومین رویداد کارآفرینی «مدوتک» که از 25 تا 27 مرداد توسط مؤسسه ایده پردازان خلاق آرتام "صاحب امتیاز خبرگزاری مدوپوشاک" و با هدف ارتقاء و رشد گروه‌های مستعد در حوزه مد و پوشاک اسلامی برگزار شد، روز جمعه 27 مرداد با معرفی سه ایده جدید در عرصه‌های مد و تکنولوژی به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۹۱۷
پایان دومین رویداد کارآفرینی «مدوتک»

به گزارش جام جم آنلاین، این دومین رویدادی بود که با همکاری گروهی از متخصصان حوزه تکنولوژی، مد و لباس و حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار شد.

این رویداد در سه روز متوالی و به میزبانی هتل اسپیناس پالاس تهران، توانست سه ایده جدید را در عرصه مد و تکنولوژی وارد بازار ایران کند.

17گروه،17 ایده و بالغ بر 80 نفر شرکت کننده در خصوص ارائه ایده پیشرفت هرچه بیشتر در حوزه مد و فشن طی این سه روز گرد هم آمدند و همچنین حضور چهره های شاخص در دنیای مد و فشن در این برنامه و مشاوره و راهنمایی طراحان و فشن استایلر های مطرح ایران و تسهیلگرها و استارت آپ شکل دهنده‌های خارجی از نکات قابل توجه دومین استارت آپ ویکند مد و تک به شمار می‌رود.

این استارت آپ ویکند که برای بار دوم برگزار شد، توانست سه ایده قوی و خاص را وارد بازار ایران کند.

ایده های برتر این برنامه اپلیکیشن و سایت هایی بودند که به طور کاملا حساب شده در صنعت مد و تکنولوژی حرفی برای گفتن داشتند که بی شک با توجه به رواج نو استارت آپ در ایران حمایت از این گونه ایده ها هم می تواند در چرخه اقتصاد و کارآفرینی مناسب باشد و هم برای هرچه حرفه ای تر شدن دنیای مد و فشن که در ایران اغلب رویکرد سنتی و بدون خلاقیتی را طی می کند.

گروه های خیاط من میشی، گیتز و روچی که به ترتیب سومین، دومین و اولین برنده این برنامه انتخاب شدند ایده‌هایی خلاقانه در هر چه بهتر شدن فضای مد و پوشاک داشته اند که بسیار مورد استقبال دوران و اسپانسر ها قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها