رئیس سازمان حج و زیارت آمار زائران ایرانی حج تمتع را تا پایان امروز بیش از ۵۲ هزار نفر عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۶۳۲۲۳
حضور بیش از ۵۲ هزار زائر ایرانی در شهرهای مکه و مدینه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم؛ حمید محمدی امروز در مدینه منوره اظهار کرد: مجموع حجاج ایرانی که تا پایان وقت امروز 25 مردادماه وارد شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره می‌شوند بیش از 52 هزار و پانصد نفر خواهد بود.

وی ادامه داد: از این تعداد حدود 10 هزار نفر در مدینه منوره و حدود 42 هزار و پانصد نفر در مکه مکرمه استقرار خواهند داشت.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: به جز موارد معدودی ویزای همه 86 و 300 نفر حجاج عزیز اخذ شده و در این خصوص هیچگونه تاخیری وجود ندارد.

محمدی که مجددا برای رسیدگی به فرآیند ارائه خدمات در مدینه منوره به‌سر می‌برد درباره میزان رضایتمندی زائرین از روند ارائه خدمات گفت: در جریان سرکشی به هتلها و حضور در مسجد شجره در شب گذشته حجاج عزیز از خادمین خود ابراز رضایت کرده و ما هم تلاش می‌کنیم نواقص حتی جزئی که بعضا در کار پیش می‌آید به سرعت برطرف شود.

وی در رابطه با وضعت سلامت حجاج نیز تاکید کرد: بحمدالله علیرغم شدت گرما وضعیت سلامت حجاج خوب است و باز هم تاکید می‌کنیم که حتما تذکرات بهداشتی را رعایت کنند و به غیر از موارد ضروری از رفتن در فضای باز و نور خورشید در روز پرهیز کنند.

رئیس سازمان در خصوص ادامه پرواز حجاج نیز گفت: انشالله بقیه حجاج که حدود 40 در صد هستند نیز طبق برنامه‌ریزی انجام شده حدود 75 درصد توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی و 25 درصد هم توسط هواپیمایی سعودی تا سی مرداد به مدینه و تا سوم شهریور به جده اعزام خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها