علوی در جلسه رای اعتماد به کابینه دوازدهم اعلام کرد:

شناسایی موارد متعدد جاسوسی در کشور/ انهدام 120 تیم تروریستی فقط با یک شهید

نایب رییس مجلس در مخالفت با وزیر اطلاعات مطرح کرد؛

علوی مرد میدان اطلاعات نیست

نایب رییس مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی مجلس در صحن علنی گفت: وزیر اطلاعات باید توانایی پاسخگویی به نمایندگان مجلس را داشته باشد، لذا ایشان در چهار سال گذشته مرد میدان عرصه اطلاعات کشور نبودند.
کد خبر: ۱۰۶۲۹۶۶
علوی مرد میدان اطلاعات نیست

به گزارش جام جم آنلاین، علی مطهری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، یکی از نمایندگان مخالف سید محمود علوی افزود: مخالفت بنده با وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات دولت دوازدهم بیشتر ناشی از نقص ساختاری در حوزه اطلاعات کشور است.

وی تصریح کرد: این مشکل ساختاری موجب کاهش نقش نظارتی مجلس شده و تضییع حقوق مردم و ملت به همراه دارد. بطور نمونه در خصوص بازداشت اخیر مدیران تلگرامی از ایشان توضیح خواستیم که در پاسخ از شنیدیم، این اقدام توسط نهادی دیگر صورت گرفته و بنده خود نسبت به این موضوع معترض هستم.

مطهری ضمن ارج نهادن به خدمات علوی وزیر اطلاعات دولت یازدهم خاطر نشان کرد: متاسفانه این معضل ساختاری باعث موازی کاری سایر نهادها در امر اطلاعاتی کشور شده در صورتی که شخص وزیر باید تلاش می کرد مباحث اطلاعاتی کشور را در وزارتخانه متبوع خود متمرکز می نمود.

وی در پایان افزود: علوی باید از حقوق وزارت اطلاعات صیانت کند و در برابر مجلس پاسخگو باشد اما بنظر می رسد ایشان در چهار سال گذشته مرد این میدان نبودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها