عضو شورای شهر تهران در ادامه تذکرات خود به شهردار تهران خواست تا قالیباف به نامه های وی پاسخ دهد.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۳۴
نامه‌های بی‌جواب جدیدی به قالیباف

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، عباس جدیدی در جریان سیصدوشصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران ضمن اشاره به انتخاب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در روز گذشته توسط مقام معظم رهبری گفت: انتخاب دکتر قالیباف را در این مجمع تبریک گفته و برای وی در پست جدید آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: هیچ کس منکر زحمات و کارهای صورت گرفته در شهر تهران نیست و هیچ کس نمی تواند از اقداماتی که در شهر انجام شده چشم پوشی کند.

جدیدی ادامه داد: متاسفانه در روزهای گذشته برخی از دوستان ایراداتی را به من داشته اند که چرا در روزهای پایانی مدیریت شهری سوال و تذکر دادم که باید به این موضوع اشاره کنم که بازی ۹۰ دقیقه است و باید تا آخرین لحظه به کارهای خود در شهر ادامه دهیم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بنده در طی هفته های اخیر سوالات و تذکرات مختلفی را به شهردار تهران مطرح کردم که خوب بود آقای قالیباف جهت پاسخ در شورا حضور می یافت و قاعدتا با حضور ایشان در شورا به بسیاری از سوالات و تذکرات پاسخ داده می شود.

جدیدی با اشاره به گزارشات مکرر خود به شهردار تهران طی چهار سال گذشته گفت: تمامی مکاتبات با تاریخ و شماره بوده و عملکرد بنده را نشان می دهد ضمن اینکه باید به این نکته اشاره کنم که بنده مکاتبات خود را در حوزه نظارت پس از شش ماه از حضورم در شورا آغاز کردم.

وی افزود: در مقطعی که بنا داشتم تذکراتی را به شهردار تهران دهم بنا به دلایلی و البته درخواست بعضی از دوستان در زمان انتخابات ریاست جمهوری از بیان تذکراتم منصرف شدم اما با توجه به پایان فعالیت مدیریت شهری باید تذکرات خود را مطرح و پاسخ لازم را دریافت کنم.

جدیدی ادامه داد: بنده به عنوان عضو شورای شهر تهران هیچ جسارتی به دوستان خود در شهرداری نداشته و ندارم اما عرض من این بود که یک اتفاقاتی در واگذاری املاک افتاده که خوب و بد آن را به قضاوت قوه قضاییه می سپاریم اما این قضایا باید روشن و شفاف شود.

وی اضافه کرد: آیا این سزاوار است که دوستان شهرداری از دادن یک پاسخ به سوالات بنده طفره روند و سوالات را بی جواب گذارند.

جدیدی ادامه داد: متاسفانه از گزارش بنده در حوزه نظارت ایراد گذاشته شد و نگذاشتند که آن را در صحن شورا بیان کنم که قاعدتا گزارش اشاره شده را در اختیار رسانه ها قرار خواهم داد.

وی همچنین به انعکاس اخبار خود در رسانه ها انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی از رسانه ها اخبار بنده را به صورت وارونه انعکاس می کنند که البته برای انعکاس اخبارم آرشیوها و بایگانی گزارشات شورا موجود است.

این عضو شورای شهر در پایان از شهردار تهران خواست تا به نامه اش پاسخ دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها