مختاباد در جلسه شورای شهر مطرح کرد؛

ساخت هتل ۲۵ طبقه به جای پارک در محله دزاشیب

رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرار بود در محله دزاشیب پارک ساخته شود، اما به جای آن یک هتل 25 طبقه ساخته شد که این خود یک تخلف بزرگ است.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۱۷
ساخت هتل ۲۵ طبقه به جای پارک در محله دزاشیب

به گزارش جام جام آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحسین مختاباد رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به پروژه انصاری در دزاشیب، اظهار داشت: در این پروژه‌ یک تخلف بزرگ صورت گرفته، چراکه قرار بود در این محله پارک ساخته شود، اما به جای آن یک هتل ۲۵ طبقه ساخته شده است.

وی افزود: روز گذشته مردم این محله نسبت به ساخت این هتل اعتراض کردند، به همین‌منظور در پی این اعتراض بنده با شهردار منطقه تماس گرفتم و وی گفت که از چنین موضوعی خبر ندارد.

رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهردار ناحیه را نیز به محل ساخت و ساز راه نداده‌اند، گفت: قرار بود این ساختمان در ۱۶ طبقه ساخته شود، اما اکنون به ۲۵ طبقه تبدیل شده است.

وی ادامه داد: مالک قصد داشته ۴ طبقه دیگر نیز اضافه کند که با فعالیت شهرداری ستون های اضافی این ۴ طبقه تخریب شد.

رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورا و شهرداری باید این فرد متخلف را سرجایش بنشاند، گفت: نمی‌دانم این فرد بدون مجوز چگونه توانسته این همه طبقه بسازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها