رئیس سازمان سیا در اظهارات امروز خود مدعی شد که ایران و حزب الله در اغتشاشات و درگیری های حال حاضر در ونزوئلا نقش دارند.
کد خبر: ۱۰۶۱۹۹۰
حضور روسیه، ایران و حزب الله در ونزوئلا

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، «مایک پومپئو» در مصاحبه ویژه امروز خود با شبکه فاکس نیوز مدعی نقش داشتن ایران و حزب الله در نا آرامی ها و تشنجات ونزوئلا شد.

رئیس سازمان سیا آمریکا گفت: از نظر اطلاعاتی، رصدهای ما (بر اوضاع ونزوئلا) در طول هفت ماه تصدی من (بر سیا) نشان دهنده وخیم تر شدن پیاپی وضعیت است. مادورو به قدرت گرفتن خود ادامه داده و درد و رنج بیشتری را بر مردم ونزوئلا تحمیل می کند. شما می توانید آغاز شکاف افتادن در میان گروه های مختلف را ببینید.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: به نظر من آنچه رئیس جمهور (ترامپ) سعی کرد این هفته انجام دهد، امید دادن به مردم ونزوئلا و فراهم آوردن فرصت ایجاد شرایطی بود که منتهی به رسیدن به دمکراسی می شود.

رئیس سازمان سیا همچنین مدعی شد: ونزوئلا می تواند تا حد زیادی آمریکا را در معرض خطر قرار دهد. کوبایی ها در آنجا حضور دارند، روس ها آنجا هستند، ایرانی ها و حزب الله نیز در آنجا حاضر هستند. این همان چیزی است که وضعیت بسیار بسیار بدی برای آمریکا ایجاد می کند لذا آمریکا می بایست این مساله را جدی بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها