واژگون شدن یک دستگاه کامیون حامل بار سنگ در شرق تهران، مصدومیت دو نفر سرنشین این وسیله نقلیه را به همراه داشت.
کد خبر: ۱۰۶۱۸۲۴
واژگونی کامیون حامل سنگ در خیابان استخر +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 57 به همراه گروه امداد و نجات 10 را ساعت 6:45 صبح امروز به خیابان استخر، حوالی بزرگراه شهید زین الدین روانه کرد.

به گفته فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزامی، یک دستگاه کامیون حامل مقداربسیار زیادی سنگ درخیابان استخر در شرق تهران حرکت می کرد که به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و پس از برخورد با تیرهای چراغ برق حاشیه جاده و شکستن آنها، در وسط خیابان واژگون شد.

علی شکرانه مهربانی افزود: بر اثر این حادثه، راننده کامیون و پسر 10 ساله اش از ناحیه پا دچار مصدومیت شدند و همچنین بار سنگ کامیون در وسط خیابان پخش شد.

وی با اشاره به نشت گازوییل از باک کامیون و لغزنده شدن سطح جاده، اضافه کرد: چون لغزندگی سطح خیابان موجب لیز خوردن و افتادن تعدادی از موتور سوارها و همچنین تصادف چند دستگاه خودرو شده بود، به همین خاطر آتش نشانان به سرعت برای جلوگیری از بروز حوادث دیگر به نصب علائم هشدار دهنده در طول مسیر اقدام کردند و نیز با همکاری عوامل شهرداری منطقه، سطح خیابان را با خاک پوشاندند و بار سنگ را نیزتخلیه کردند.

این فرمانده آتش نشانی علت وقوع این حادثه رانندگی را از سوی پلیس راهور دردست بررسی ذکر کرد و افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان برق این خودروی سنگین، با بکارگیری جرثقیل، کامیون را به حالت اولیه بازگردانده و به مکانی امن منتقل کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها