با پیشرفت علم و گسترش فضای وب در دنیای امروز یکی از بهترین راه ها برای تولید یک بازار خوب و کسب وکار پیشرفته داشتن یک سایت حرفه ای میباشد که شما را در دنیای گسترده وب معرفی کند اگر قصد دارید حرفه و کسب و کاری را شروع کنید بهتر است قدم های خود را با هدف بردارید.
کد خبر: ۱۰۶۱۸۰۲
شرکت طراحی سایت آذرین وب

اولین قدم بعد از مشخص شدن موضوع سایت شما ، نحوه طراحی آن است که در این مورد دو راه در پیش پای شماست.

راه کم هزینه تر برای طراحی سایت ، همکاری با آزادکاران یا فریلنسرها است. در این روش شما با یک نفر برنامه نویس برای طراحی سایت خود همکاری میکنید. این روش در کنار کم هزینه بودن شامل معایبی از جمله عدم وجود تعهدات قانونی مطمئن ، بدقولی در زمانبندی و عدم تمرکز روی پروژه شما میباشد.

روش دوم همکاری با شرکت های طراحی سایت و واگذاری پروژه به آن هاست.

امروزه شرکت های طراحی وب زیادی در بازار طراحی وب ایران وجود دارد ولی این که کدام شرکت کیفیت و توانایی لازم برای طراحی بی عیب و نقص پروژه شما و ارائه ی پشتیبانی کامل به شما را دارد به طوری که همواره و بدون مشکل بتوانید از وبسایت خود در جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کنید سوالیست که قصد پاسخ به آن را داریم.

شرکت آذرین وب از سال 1388 به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، میزبانی و سئوسایت آغاز نموده و با استفاده از آخرین متد های طراحی وب موفق به طراحی تعداد زیادی از وبسایت ها و اپلیکیشن ها و همچنین بهینه سازی بسیاری از سایت ها در داخل و خارج از کشور شده است. از افتخارات شرکت آذرین وب می توان به دو تندیس جشواره وب ایران برای طراحی بهترین سایت حوزه آموزشی اشاره کرد.

طراحی وب در شرکت آذرین وب با بهره گیری از آخرین متد های html5 و css3 صورت میپذیرد. در طراحی قالب گرافیکی وبسایت یا اپلیکیشن مشتریان از هیچگونه طرح آماده ای استفاده نشده و کلیه صفحات به صورت اختصاصی طراحی میشوند.

همچنین برنامه نویسی پروژه ها در شرکت آذرین وب بدون استفاده از هیچگونه سایت ساز آماده و به صورت اختصاصی با زبان برنامه نویسی php و تحت فریمورک LARAVEL صورت میپذیرد.

سئو سایت

سئو یا بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو امروزه یکی از پراهمیت ترین موارد جانبی طراحی سایت به شمار میرود به طوری که طراحی سایت بدون بهینه سازی و سئو تقریبا تفاوتی با طراحی نکردن آن ندارد. این فرآیند به معنی بهینه سازی سایت ها برای موتور های جستجو به خصوص گوگل میباشد و باعث میشود وبسایت شما در نتایج جستجوی کلمات مرتبط با کسب و کارتان در صفحات ابتدایی قرار بگیرد.

شرکت آذرین وب کلیه استاندارد های بهینه سازی را در طراحی پروژه های خود رعایت مینماید و آماده همکاری در زمینه سئوی کلمات نیز میباشد.

طراحی اپلیکیشن

با توجه به اینکه امروزه همه اقشار مختلف جامعه و در هر سنی از موبایل های هوشمند استفاده می کنند اگر کسی می خواهد در میان مردم برندی را معرفی کند بهترین راه ساخت اپلیکیشن است هر کسب وکاری بعد از طراحی سایت در مرحله دوم بهتر است که یک اپلیکشن حرفه ای داشته باشد تا کاربران راحت تر بتوانند با آن کسب و کار در ارتباط باشند و دسترسی راحت تری را به خدمات شما پیدا کنند.

همچنین با وجود وابستگی کاربران به گوشی بهترین نوع شروع یک استارت اپ از طراحی اپلیکیشن است و اگر شما اپلیکیشن حرفه ای برای ارائه خدمات خود داشته باشید بدون شک در کار خود موفق خواهید بود.

یک اپلیکیشن مناسب و حرفه ای می تواند به جذب کاربران هدف کمک بسیاری کند و اگر استاندارد های طراحی اپلیکیشن در آن رعایت شده باشد باعث می شود که کاربران این اپ را در گوشی خود نگه داشته و در شرایط مورد نیاز از آن استفاده کنند.

شرکت آذرین وب با توجه به تجربه هایی متعدد در زمینه طراحی اپلیکیشن آماده عقد قرارداد با افراد، ارگان ها، سازمان های دولتی و غیر دولتی و همچنین استارت اپ ها میباشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها