حتما برای شما شرایطی پیش آمده که مایل بودید به عزیزان و دوستان و آشنایانتان گل هدیه دهید.
کد خبر: ۱۰۶۱۴۳۵
گلفروشی، نزدیک تر از همیشه به شما

موقعیت ها و مناسبت هایی مانند تبریک تولد، سالگرد ازدواج، تبریک موفقیت های شغلی و تحصیلی، تشکر از یک عزیز، عرض تسلیت و همدردی و دوستت-دارم ها و به-یادت-هستم هایی که ابراز آن ها صمیمیت روابطمان را دو چندان می نماید.

خیلی اوقات به دلیل مشغله های فراوان زندگی این روز ها امکان هدیه دادن گل به صورت حضوری برایمان وجود ندارد و یا در شهر و کشوری متفاوت از گیرنده گل زندگی می کنیم. حتی اگر بخواهیم خودمان گل را تهیه و به شخص مورد نظر هدیه دهیم، حجم بالای ترافیک در تهران و شهرهای بزرگ، زمان چندانی برای خرید گل برایمان باقی نمی گذارد. اگر از جمله افرادی باشید که گل های تازه و طراحی زیبا و خاص برای شما مهم است، کمبود وقت بیشتر خودنمایی خواهد نمود زیرا جستجو برای رسیدن به خرید دلخواهتان کاری است زمان بر.

در چنین شرایطی ممکن است با خود فکر کنیم که چقدر خوب می شد اگر می توانستیم به صورت اینترنتی گل را سفارش دهیم و برای شخص مورد نظرمان ارسال کنیم! از تازگی و کیفیت گل ها اطمینان خاطر داشتیم و همچنین مطمئن بودیم در ساعت مورد نظر سفارشمان تحویل گیرنده می شد! متن یادداشت دلخواهمان هم به نحوی زیبا روی کارتی شیک همراه گل ارسال می شد!
تجربه چنین خریدی آن هم فقط در چند دقیقه، لذتی است که مشتریان وی آی شاپ بیش از یک سال است آن را تجربه می کنند.

در سایت وی آی پی شاپ شما می توانید از میان محصولات متنوع دسته گل، جعبه گل، سبد گل و تاج گل محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. سفارشات شما به تمامی نقاط شهر تهران به صورت رایگان و به حومه تهران و کرج با دریافت هزینه حمل ارسال می شود. نام و نشانی گیرنده، تاریخ و ساعت تحویل و یادداشت روی کارت در هنگام ثبت سفارش در سایت از شما سوال می شود. اگر تمایل به ایجاد تغییرات جزیی در سفارش داشته باشید در صورت امکان و تا جایی که زیبایی طراحی محصول حفظ شود برای شما انجام می شود.

ما در وی آی پی شاپ همواره در صورت نیاز به مشاوره در مورد انتخاب محصول مناسب، راهنمایی برای ثبت سفارش و یا هر سوال دیگری پاسخگوی شما هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها