یک هفته‌ نامه آمریکایی:

ترامپ! دهان گشادت را ببند

دونالد ترامپ در گفت‌و‌گو با فرماندار گوآم درباره تهدید کره شمالی علیه این جزیره آمریکایی واقع در اقیانوس آرام گفته که « تو و گوآم دارید معروف می‌شوید».
کد خبر: ۱۰۶۱۴۰۶
ترامپ خطاب به فرماندار گوآم: داری معروف میشی!

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، در حالی که تنش‌ها در شبه جزیره کره با لفاظی جنگ‌طلبانه رئیس‌جمهور آمریکا و پاسخ‌های کره شمالی به این تهدیدات تشدید شده، دونالد ترامپ با فرماندار گوآم درباره این تهدیدات حرف زده است.

سه روز قبل بود که دونالد ترامپ در هشداری شدیداللحن به کره شمالی گفت که واشنگتن تهدیدهای این کشور را با «آتش و خشم» پاسخ خواهد داد.

بعد از این تهدید، کره شمالی در جواب آمریکا گفت که ارتش این کشور با دقت در حال بررسی «حمله به نواحی اطراف گوام با موشک‌های بالستیک راهبردی میان‌برد، از نوع هواسونگ-12 است.»

جزیره گوام واقع در غرب اقیانوس آرام یکی از سرزمین های تابعه آمریکا و از پایگاه های نظامی مهم این کشور در خارج از سرزمین اصلی این کشور است.

در حالی که برخی رسانه‌های غربی از نگرانی ساکنان این جزیره درباره حملات احتمالی کره شمالی گزارش داده‌اند، رئیس‌جمهور آمریکا به فرماندار گوآم گفته که «داری معروف می‌شوی».

به گزارش پایگاه هیل، دونالد ترامپ و «ادی کالوو» فرماندار گوآم در تماسی تلفنی درباره تحولات و شرایط جاری و تهدیدات کره شمالی صحبت کردند.

فرماندار گوآم به ترامپ گفت: «آقای رئیس‌جمهور به عنوان فرماندار گوآم و یک شهروند آمریکا، هرگز با وجود شما اینقدر احساس امنیت و اطمینان نداشتم».

رئیس‌جمهور آمریکا در جواب گفت: «نگران هیچ چیز نباش. من باید هشت سال قبل(رئیس‌جمهور) می‌بودم. . ادی! باید این را بگویم که تو قراره خیلی معروف بشی. همه دنیا دارند درباره گوآم و تو حرف می‌زنند».

ترامپ افزود: «باید درباره گردشگری هم به تو بگویم که گردشگری در گوآم شاید 10 برابر بیشتر شود در نتیجه من به تو تبریک می‌گویم».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها