مشاور وزیر امور خارجه در گفت و گو با جام جم آنلاین تشریح کرد

رمزگشایی از باج بزرگ ترامپ به اسراییل/ دیپلماسی بالفور و اسلو محکوم به شکست است

مشاور وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با جام جم آنلاین

به هنیه خوش آمد می‌گوییم / حامی گروه های فلسطینی هستیم

مشاور وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هدف ما نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس است و هر کس در این آرمان گام نهاده باشد، نظر به اصل قانون اساسی، مورد حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۶۰۵۴۹
به هنیه خوش آمد می‌گوییم / حامی گروه های فلسطینی هستیم

حسین شیخ الاسلام در گفت‌وگو با جام جم آنلاین، در ارتباط با ملاقات هیات فلسطینی جنبش حماس با محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان تصریح کرد: همان‌طور که قبلا بارها به آن اشاره کرده‌ایم، سیاست جمهوری اسلامی ایران نابودی کامل اسراییل است و معتقدیم این غده سرطانی برای کل دنیا ذاتا یک خطر بزرگ محسوب می‌شود.

وی افزود: مادامی که رژیم صهیونیستی به موجودیت ننگین خود ادامه می دهد، منطقه رنگ ثبات و آسایش را به خود نخواهد دید، چرا که این موجودیت نامشروع حیات خود را در تجاوزگری و توسعه طلبی دیده و جنایت و خونریزی خوی جداناپذیر این رژیم بشمار می‌آید.

شیخ الاسلام در ادامه تاکید کرد: هر گروهی که بر ضد اشغالگری و ظلم و ستم قیام و مبارزه کند، برای احقاق حقوق ستمدیدگان حتما از آن گروه پشتیبانی خواهیم کرد، در حال حاضر جنبش حماس یک گروه ضد اسراییلی است و نابودی این رژیم را در سیاست خود قرار داده، از این رو از آن حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تهران همواره خواهان وحدت آحاد گروه‌های فلسطینی بوده، خاطر نشان کرد: امید است این گروه‌ها در یک ساختار دموکراتیک تمام مردم فلسطین را نمایندگی کنند.

مشاور وزیر خارجه در خصوص سفر قریب‌الوقوع اسماعیل هنیه نماینده جنبش حماس به کشورمان گفت: ایشان و هر فلسطینی مبارزی که قصد سفر به ایران داشته باشد با پیام خوش آمدگویی ما مواجه خواهد شد.

وی به جزییات بیشتر این سفر اشاره نکرد اما خاطر نشان ساخت: حضور آقای هنیه در تهران در راستای تعمیق روابط و بررسی همکاری های راهبردی فی مابین انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها