عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با جام جم آنلاین

جدیت مجلس در تامین بودجه نیروهای مسلح

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن قدردانی از حراست قاطعانه رزمندگان نیروی زمینی سپاه پاسداران از مرزهای کشور گفت: نیروهای سپاه و اطلاعات چشمان بیدار نظام هستند و مجلس به جدیت تامین بودجه نیروهای نظامی، امنیتی را از طریق دولت پیگیری کرده و در این خصوص هیچ مشکلی نداریم.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۰۲
جدیت مجلس در تامین بودجه نیروهای مسلح

سید قاسم جاسمی در گفت‌وگو با جام جم آنلاین، انهدام تیم تروریستی در شمالغرب کشور را نشانه آگاهی و اشراف همه جانبه نیروهای پاسدار مستقر در مرزها دانست و افزود: این آمادگی همواره در رزمندگان ما وجود دارد تا به محض هر گونه تعرض به تمامیت ارضی کشورمان با برخورد سخت و قاطع، توطئه اشرار و تروریست ها را در نطفه خفه کند.

وی در خصوص علل و اهداف استکبار جهانی در گسیل نمودن چندین مزدور به مرزهای ایران در مقاطع مختلف، تصریح کرد: بدون شک آنها تلاش دارند تا امنیت کشور همچون سایر نقاط منطقه بر هم زده شده و آسایش را از مردم همیشه هوشیار ما صلب کنند اما به لطف خدا و حضور چشمان همیشه بیدار جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط کشور، استکبار در طول سی و هشت سال گذشته در این امر ناکام مانده است.

نماینده مردم کرمانشاه در ادامه به عزم نمایندگان مجلس برای تامین بودجه نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: کمیسیون امنیت و مجلس از طریق دولت پیگیر تقویت همه جانبه بنیه نظامی نیروهای مسلح بوده و با اینکه در بودجه 96 بحث کاهش اعتبارات در این حوزه مطرح بود اما به لطف خدا بودجه مربوطه تامین شده و در این باره هیچ مشکلی نداریم.

گفتنی است: روز گذشته، تیم تروریستی ضد انقلاب که با هدف خرابکاری و اقدامات تروریستی قصد ورود به کشور را داشتند، توسط رزمندگان نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی آذربایجان غربی منهدم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها