اولین دوره مسابقات کشتی آزاد جوانان جام افق کوروش با هدف حمایت از ورزش کشتی به عنوان یک ورزشِ باستانی و کهن در جهان و ماندگاری این رشته ورزشی و همچنین ایفای مسئولیت اجتماعی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۹۶۹۵
اولین دوره مسابقات کشتی آزاد جوانان جام افق کوروش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، در این مسابقات که با حضور مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش و معاونین، جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی جهان، ریاست هیات کشتی استان تهران و ریاست اداره ورزش و جوانان شهرری در مجموعه ورزشی شهید انور شهرری برگزار گردید، از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی کشور تجلیل شد.

ریاست هیات کشتی استان تهران و اداره ورزش و جوانان شهرری نیز به رسم یادبود با اهدای کاپ قهرمانی به مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای افق کوروش از حمایت های این مجموعه از ورزش کشتی تقدیر کردند.

در این مسابقات که با شرکت تیم های برتر استان تهران و 76 کشتی گیر از هشت تیم آکادمی شهید رضایی مجد، شهرری ب، شهریار، کارگران، شهرقدس، بهارستان، شهرری الف، جنوب شرق برگزار شد، تیم آکادمی شهید رضایی مجد توانست مقام اول اولین دوره مسابقات کشتی آزاد جوانان جام افق کوروش را از آنِ خود کند و تیم شهرری ب و شهریار نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را در این مسابقات را به خود اختصاص دادند که از سوی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به تیم اول تا سوم کاپ قهرمانی و جوایز ارزنده ای تقدیم شد و همچنین به کشتی گیران برتر اوزان هشتگانه نیز حکم، مدال و جوایز نفیسی اهدا گردید.

همچنین در این مسابقات پیام کردی در وزن 50 کیلو و از تیم شهرری ب عنوان "فنی ترین کشتی گیر مسابقات کشتی آزاد جام افق کوروش" و حسین بوچانی نیز در وزن 120 کیلو و از تیم کارگران عنوانِ "قهرمان اخلاق کشتی جام افق کوروش" را به خود اختصاص دادند که با اهدای جوایز ارزنده ای از سوی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش مورد تقدیر قرار گرفتند.

در اولین دوره مسابقات کشتی آزاد جوانان جام افق کوروش که با حضور 600 تماشاگر در مجموعه ورزشی شهید خسرو انور در شهرری برگزار شد، فروشگاه زنجیره ای افق کوروش به قید قرعه به 50 تماشاگر جوایز نفیس و ارزنده ای را اهدا نمود.

شایان توجه است؛ مسابقات کشتی آزاد جام افق کوروش طبق قوانین داوری روز دنیا و به صورت تیم به تیم برگزار گردید و در این مسابقات حمید سوریان قهرمان کشتی جهان و المپیک، محسن سوریان قهرمان مسابقات امیدهای جهان، شاه محمدی نماینده خانه مطبوعات شهرری، مجتبی جان علی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرری، محمد محمودی پیشکسوت و قهرمان اسبق کشتی جهان و مربی تیم ملی کشتی ناشنوایان، علی اکبر حیدری قهرمان المپیک و از پیشکسوتان کشتی، عباس بشیری از قهرمانان کشتی جهان، عباس شیرخدا از پیشکسوتان ورزش باستانی کشور، محسن سبز علی ریاست کانون پیشکسوتان و نام آوران شهرری، ناصر فروتن از داوران بین المللی کشتی، حسن رحیمی قهرمان کشتی جهان و مربی و قهرمان تیم ملی بوکس ایران و .. حضور یافتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها