مدیریت رسانه در شرایط بحران، مساله مهمی است که رسانه ها باید به آن توجه داشته باشند. اینکه رسانه های داخلی، در زمانی که یک واقعه مهم خبری رخ می دهد، چه رویکردی را باید اتخاذ کنند؟ سوالی است که همواره وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۵۸۱۵۶
پایگاه خبرخوان اِلیم، خبرخوانی متفاوت به روز رسانی شد

کارشناسان رسانه و جامعه شناسان بر این دیدگاه هستندکه وظیفه اصلی رسانه ها، اطلاع رسانی، شفاف سازی و پاسخگویی به افکار عمومی چه در شرایط بحران و چه در شرایط غیر بحران است.

به گزارش امیر جوادی دودران مدیر روابط عمومی پایگاه خبرخوان اِلیـم، وبسایت این شرکت فعال در حوزه اخبار و اطلاع رسانی که با همکاری شرکت آراد پرداز از تاریخ 31 تیر 1396 در راستای باز نشر آخرین اخبار روز ایران و جهان از معتبر ترین منابع خبری فارسی زبان فعالیت دارند ،بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه در دسترس مخاطبین و علاقه مندان قرار گرفت.

سرعت و امنیت بالا و در عین حال کاربری آسان ، امر خبرخوانی اخبار را آسان و فراگیر نموده است
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش های جدیدی به فهرست وبسایت اضافه و امکانات تازه وبسایت برای مخاطبان میسر شده است.

محمدرضا المعی مدیرعامل پایگاه خبرخوان اِلیم با اعلام این خبر،گفت: رفع خلاهای موجود در ارتباط بین مجموعه و جامعه هدف شرکت و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از متدولوژی ها و چارچوبهای نوین توسعه نرم‌افزاری و استفاده از دانش‌ روز IT و همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌ها برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال افزایش کیفیت نوع اطلاع رسانی در حوزه اطلاع رسانی هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها