مردی که به خاطر اختلافات پیش‌آمده بر سر یک اره‌ برقی، با سلاح شکاری پدر و پسری را به قتل رسانده بود، پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران در آستانه طناب دار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۵۷۵۹۸
قتل پدر و پسر به خاطر اره‌ برقی!

به گزارش جام‌جم، مرداد 95 وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به تیراندازی در روستای سنگان تهران به کلانتری امامزاده داوود اطلاع داده شد.

در این درگیری، مردی 35 ساله به نام مهدی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به تیراندازی کرده و باعث قتل یک پدر و پسر و زخمی شدن سه نفر دیگر از آشنایان خود شده بود. او همراه پدر و دو برادرش از محل سکونت خود متواری شده بود تا کارآگاهان دستگیری‌اش را در دستور کار خود قرار دهند.

تحقیقات آنها نشان می‌داد طرفین نزاع خویشاوند هستند اما به دلیل اختلافات قدیمی، بارها با هم درگیر شده‌اند. نزاع اخیر نیز به خاطر یک اره‌برقی رخ داده بود به نحوی که به گفته شاکیان، خانواده متهم، اره‌برقی یکی از مقتولان را گرفته اما آن را پس نمی‌داد. دو روز قبل از حادثه هم فرزندان طرفین با هم دست به یقه شده بودند. براساس تحقیقات پلیس در روز حادثه، خانواده مقتول به سمت محل سکونت خانواده متهم که در سراشیبی قرار داشت، سنگ‌پرانی کرده بودند که متهم با دیدن این صحنه، اسلحه شکاری خود را برداشت و به سمت آنها تیراندازی کرد و مرگ آن دو را رقم زد.

سرانجام متهم پس از چهار ماه در رباط‌کریم شناسایی و دستگیر شد. او در بازجویی‌ها به هر دو قتل اعتراف کرد تا پرونده‌اش برای رسیدگی در اختیار شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران قرار گیرد. صبح دیروز، در ابتدای جلسه دادگاه، اولیای دم درخواست قصاص کردند. سپس متهم در جایگاه ایستاد و گفت: «خانواده مقتول از آشنایان ما هستند اما اختلافات ما از مدت‌ها قبل شروع شده بود. سری آخر بر سر پس دادن اره‌برقی یکی از مقتولان با هم درگیر شده بودیم. روز حادثه، وقتی سنگ‌پرانی طرف مقابل را دیدم سلاح شکاری‌ام را برداشتم و شلیک کردم. گلوله‌ها به پنج نفر از جمله یک پدر و پسر از فامیل‌هایمان خورد و باعث فوتشان شد. من از کاری که کردم پشیمانم و از اولیای دم درخواست بخشش دارم.» در پایان دادگاه قضات برای صدور رای نهایی وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها