مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

باب مذاکره با آمریکا باید هفت قفله شود

رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان ما باید یکصدا، یکنوا و با اتحاد پاسخ محکمی به آمریکایی ها بدهند که البته همین طور هم هست.
کد خبر: ۱۰۵۷۳۲۷
مسئولان یک صدا به آمریکا پاسخ محکم دهند

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به اینکه آمریکایی ها پس از بحث برجام به نوعی آن را نقض کردند، افزود: جدای از آن شاهدیم که آمریکایی ها روش های خصومت انگیز دیگری را هم پیش گرفته و در تحریم های ظالمانه شان پا را از آنچه معمول بوده است فراتر گذاشته اند و دایماً تحریم ها را توسعه می دهند.

وی گفت: ظاهراً آنان از مقاومت مردم عزتمند ما در طول این سالیان دراز پند نگرفتند؛ در زمانی که جمهوری اسلامی ایران بزرگترین مشکلات اقتصادی، تسلیحاتی و نظامی داشت مردم ایستادگی کردند و در دوران دفاع مقدس با همه مشکلات در صحنه ایستادند.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران امروز قوی تر از هر زمان دیگر در منطقه می درخشد، افزود: در این شرایط آمریکا و هیأت حاکمه این کشور به دنبال تهدید جمهوری اسلامی ایران و مردمش هستند و باید در این شرایط مسئولان ما پاسخ محکمی به آمریکایی ها بدهند که البته این طور هم هست.

آیت الله آملی لاریجانی گفت: امیدواریم بزودی عکس العمل هایی را از ناحیه مجلس و دولت در این خصوص شاهد باشیم و قوه قضاییه هم در این بخش تا حدی که به او مربوط باشد ورود می کند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به فشارهای آنها هیچ اعتنایی نخواهد کرد، افزود: یکی از این فشارها، فشار بر دستگاه قضایی است به این ترتیب که به ما امر و نهی می کنند و از ما می خواهند که فلان کس را آزاد کنیم و یا اینکه فلان کس نباید محاکمه شود؛ شما چه کاره هستید که در امور داخلی کشور دخالت می کنید؟

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نظامی مستقل است و بر اساس قوانین خودش اداره می شود و تابع شانتاژهای بین المللی شما نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها