سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران گفت: یک سوله ۵۰۰ متری در نمایشگاه بین‌المللی تهران دچار حریق شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۸۴۳
نمایشگاه بین‌المللی تهران آتش گرفت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌ سوزی گسترده در نمایشگاه بین‌المللی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 10:11 صبح امروز آتش‌ سوزی در نمایشگاه بین‌المللی تهران به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، آتش‌نشانان مستقر در نمایشگاه بین‌المللی نیز مشغول عملیات بودند؛ محل حادثه انباری به وسعت حدودی 500 متر پر از لوازم ضایعات و اسقاطی بود که کاملا شعله‌ور شده و دود بسیاری غلیظی از آن متصاعد می‌شد.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند و با مهار آتش از سرایت آن به اطراف و سوله‌های نمایشگاه جلوگیری کردند؛ هم‌اکنون نیز آتش کاملا خاموش شده و آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری هستند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به اهمیت و موقعیت مکانی نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت‌: نمایشگاه بین‌المللی تهران جزو مکان های تجمعی محسوب می‌شود به همین دلیل، ایمنی آن باید در حد بالایی باشد و این نمایشگاه نشان دهنده وضعیت ایمنی شهر تهران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها