جزییات اصلاح قانون بکارگیری سلاح در گفتگوی جام جم آنلاین با یک نماینده

محیط بانان مسلح اختیارات بیشتری می گیرند / خسارت شهروندان آسیب دیده جبران می شود

رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد:

تایید حکم قصاص قاتل محیط بانان هرمزگانی

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: حکم قصاص قاتل محیط بانان پس از صدور حکم در دادگاه کیفری یک هرمزگان و سپری شدن مراحل قانونی در دیوان عالی کشور به تأیید نهایی رسید و جهت اجرا ارسال شده است.
کد خبر: ۱۰۵۶۴۹۸
تایید حکم قصاص قاتل محیط بانان هرمزگانی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، حجت الاسلام محمدصاق اکبری روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: سوم تیرماه ۱۳۹۵ دو محیط بان هرمزگانی، پرویز هرمزی و محمد دهقانی هنگام گشت‌زنی در منطقه حفاظت شده گنو به ضرب گلوله یکی از شکارچیان غیرمجاز به قتل رسیدند.

وی افزود: پرونده به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ارجاع شد و با تلاش شبانه‌روزی دستگاه قضایی و مأموران انتظامی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهاجمان شناسایی و دستگیر شدند که پس از انجام تحقیقات مقدماتی، مباشر قتل از میان مظنونین شناسایی شد.

این مقام قضایی افزود: با صدور کیفرخواست در دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، پرونده به دادگاه کیفری یک هرمزگان ارجاع وپس از تشکیل جلسات محاکمه در دادگاه مزبور، برای قاتل محیط بانان حکم قصاص صادر که با اعتراض متهم و وکیل او؛ پرونده جهت رسیدگی و تجدیدنظر خواهی به دیوان الی کشور ارسال شد.

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: سرانجام رأی صادره در شعبه هفتم دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت و پس از قطعی شدن حکم قصاص، پرونده جهت اجرا به شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ارسال شد تا حکم صادره درصورت درخواست اولیای دم، اجرا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها