نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌و گو با جام جم آنلاین مطرح کرد؛

بررسی جزییات طرح مقابله با آمریکا در مجلس

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌و گو با جام جم آنلاین

مقصد نهایی آمریکا براندازی نظام است /ضرورت توجه ویژه تر به ظرفیت های داخلی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا هر روز به بهانه‌های واهی جمهوری اسلامی ایران را تهدید و تحریم می‌کند، لذا باید مسئولین ما ضمن بی‌اعتمادی به دشمن آگاه باشند که هدف اصلی آمریکا براندازی نظام بوده و تکیه بر قول دشمن منطقی نیست.
کد خبر: ۱۰۵۶۴۲۴
مقصد نهایی آمریکا براندازی نظام است /ضرورت توجه ویژه تر به ظرفیت های داخلی

سید قاسم جاسمی در گفت‌و گو با جام جم آنلاین در واکنش به اقدامات اخیر ضد ایرانی دولت ایالات متحده آمریکا بویژه تحریم شش نهاد صنعتی ایرانی، گفت: با شفافیت باید عنوان کنیم که رابطه با دولت آمریکا به مثابه دوستی گرگ و میش بوده و در این خصوص امام خمینی(ره) بدرستی در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب نسبت به آن مسئولین را آگاه کردند.

وی افزود: بهانه جویی، دشمنی و کینه توزی آمریکا علیه مردم ایران یک واقعیت تردیدناپذیر بوده و ما باید بدانیم، نظام استکباری حاکم بر آمریکا هیچگاه سرسازش با ما نداشته و نخواهد داشت.

نماینده مردم کرمانشاه با دعوت مسئولین و توجه آنها به ظرفیت‌های داخلی گفت: هدف اصلی کاخ سفید براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و بخاطر این منظور هر از چند گاهی مباحث موشکی، حقوق بشری، برجام و... را دستاویز قرار داده تا به نظام فشار مضاعف وارد آورد.

جاسمی بر ضرورت رفتار عقلایی مسئولین در برابر آمریکا تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: با نگاه به پیشینه تاریک ایالات متحده و عهدشکنی آنها تاکنون باید به بی‌اعتماد بودن مقامات آمریکایی‌ها پی برده باشیم. این مهم به دفعات توسط بزرگان نظام به مردم و مسئولین یادآوری شده و با توجه به دشمنی پایان ناپذیر آمریکا علیه ما، طبق آموزه های دینی نمی‌توان به دوستی و برقراری ارتباط با آمریکا خوشبین بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در واقعیت، مخالف نظام اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاوردهای آن هستند، افزود: نمی‌توان از کشوری همچون آمریکا توقع داشت بر عهدی که با طرف مقابل بسته پایبند باشد چون آنها از اساس با ما در تعارض آشکار قرار دارند. بخاطر همین به مسئولان امر توصیه می‌شود همت خود را بیشتر به درون کشور متمرکز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها