اولین فرمانده سپاه در گفت‌و گو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

یک تیر و دو نشان ناکام صدام در مرصاد/ جنایت منافقین در سرکوب شعبانیه

اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه صدام دیکتاتور عراق در عملیات مرصاد از منافقین استفاده ابزاری کرد، گفت: هدف اصلی وی این بود هم به ایران ضربه وارد کند و هم اینکه حضور منافقین در خاک عراق را توجیه پذیر کند.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۲۹
یک تیر و دو نشان ناکام صدام در مرصاد/ جنایت منافقین در سرکوب شعبانیه

جواد منصوری در گفت‌و گو با جام جم آنلاین، بمناسبت سالروز پیروزی غرورانگیز رزمندگان ایران در عملیات مرصاد و شکست دادن منافقین به عنوان ستون پنجم دشمن، گفت: با پایان جنگ تحمیلی، صدام به خیال اینکه ایران دیگر توان دفاع از کشور را ندارد با سازمان‌دهی و تجهیز گروهک تروریستی مجاهدین خلق برای اینکه تا اندازه‌ای از بار حمایت خود از منافقین کاسته و از این مهره سوخته بهره‌ای برده باشد آنها را به مرزهای ایران گسیل کرد.

وی با بیان اینکه قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران پاسخی کوبنده در تنگه چهارزبر(مرصاد) به نقشه صدام و خیانت منافقین داد، افزود: با شکست توطئه بعثی‌ها و منافقین، عراق به اهداف شوم خود در عملیات موسوم به فروغ جاویدان دست نیافت از طرفی گروهک منافقین با دادن تلفاتی سنگین دوباره ناگزیز به سمت مرزهای عراق پا به فرار گذاشتند و در میدان جنگ عملا هیچ مصرف راهبردی برای صدام به همراه نداشتند.

منصوری خاطر نشان کرد: دیکتاتور عراق که می‌خواست به هر نحوی از حضور گروهک تروریستی مجاهدین در اردوگاه اشرف بهره برداری کند، در سال 69 در پی انتفاضه شعبانیه ( سرکوب کردها و شیعیان ) استفاده کرد و با زیرکی تمام مسئولیت جنایات گسترده این سرکوب را متوجه مجاهدین کور دل کرد.

دیپلمات پیشین کشورمان در چین و پاکستان در ادامه به ابعاد حضور رزمندگان با هدف دفع شرّ منافقین و صدام در عملیات مرصاد پرداخت و تصریح کرد: وقتی رزمندگان اسلام متوجه شدند عدم حضور آنها در جبهه‌ها ضربه جبران ناپذیری به جمهوری اسلامی ایران وارد خواهد آورد، آنچنان استقبالی برای عزیمت به جبهه‌ها کردند که بارها مسئولین اعلام داشتند دیگر نیازی به نیرو نداریم چرا که جبهه بعثی ـ تروریستی در مرصاد کاملا منهدم شده و منافقان به سمت عراق در حال فرار هستند.

اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: واقع امر این است، نه صدام و نه مجاهدین تصور نمی‌کردند نیروهای مردمی و ارتش و سپاه تا این اندازه مقتدرانه در جبهه‌ها حضور یابند و قوای متجاوز را برای همیشه به عقب رانند.

منصوری خاطر نشان کرد: پیروزی رزمندگان ما در عملیات مرصاد علاوه بر خارجی‌ها درس‌های فراوانی برای داخل کشور داشت و آن این بود که جایی که پای آبرو و حفظ نظام در میان باشد، مردم لحظه ای به خود تردید راه نداده و برای دفاع از مرزهای سیاسی و عقیدتی خود دشمن متجاوز را در بهترین وجه خود ذلیل خواهند کرد.

وی افزود: دشمنان همچنان پس از گذشت سال‌ها مولفه‌های شکل گیری قدرت در ایران را نشناخته‌اند؛ چرا که اساس قدرت در جمهوری اسلامی ایران مستقل از مادیات بر آگاهی- تدین و حضور در صحنه بنا نهاده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها