نیروهای آتش نشانی با حضور در محل آتش سوزی پارکینگ مجتمع مسکونی، 20 نفر از اهالی ساختمان را از میان دود و حرارت نجات دادند.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۱۷
نجات 20 نفر از میان دود و آتش در تهران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، طی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی ساکنان یک مجتمع مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 67 و 91 به همراه گروه امداد و نجات 1، خودرو حامل دستگاه های تنفسی و بالابر هیدرولیکی را ساعت 3:50 بامداد امروز به خیابان مولوی غربی، حوالی خیابان وحدت اسلامی روانه کرد.

افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی در خصوص این حادثه گفت: در طبقه منفی یک(قسمت پارکینگ) یک مجتمع مسکونی چهار طبقه 12 واحدی، دو دستگاه خودرو سواری پراید و پژو پارس، دو دستگاه موتور سیکلت، یک دستگاه دوچرخه، مقدار زیادی لوازم خانگی مستعمل و درب های چوبی آتش گرفته و دود غلیظی راهروها و قسمت های دیگر مجتمع مسکونی را در بر گرفت.

وی با اعلام اینکه شعله های آتش در حال سرایت به طبقات بالایی مجتمع مسکونی بود، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه جریان برق و گاز را قطع کردند و با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی افزود: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با مجهز شدن به دستگاه های تنفسی وارد راهروها و طبقات بالایی مجتمع مسکونی شدند و 20 نفر از شهروندان که در میان دود غلیظ گرفتار شده بودند را به خارج از مجتمع مسکونی منتقل کردند.

اکبر کشرلو با بیان اینکه علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: با تلاش نیروهای آتش نشانی آتش سوزی در مدت زمان کوتاهی مهار و کاملا خاموش شد.

گفتنی است؛ با توجه به دود زدگی چهار نفر از اهالی مجتمع مسکونی، آتش نشانان مصدومان را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها