بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از کشف هفت قبضه سلاح جنگی، 2 قبضه سلاح شکاری و تعدادی ادوات جنگی از اعضای یک باند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۴۴۸۷
کشف 9 قبضه سلاح در کرمان

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، ایمان شهسواری افزود: در جهت برقراری نظم و امنیت در سطح استان کرمان و مقابله با جرائم خشن طی 2 عملیات صورت گرفته توسط ماموران پلیس اطلاعات در شهرستان های کرمان و فهرج، مقادیری سلاح جنگی کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در این 2 عملیات یک قبضه کلت کمری، یک تیغه خشاب و تعداد 9 عدد فشنگ کلت، هفت قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف، یک قبضه سلاح شکاری و تعداد 6 تیغه خشاب کلاشنیکف، یک عدد نارنجک دستی و یک قبضه سلاح شکاری طرح m16 و یک تیغه خشاب شکاری و تعداد 251 عدد فشنگ جنگی کلاشینکف کشف و ضبط شد.

شهسواری با بیان اینکه در این راستا چهار نفر متهم دستگیر شده است گفت: یک دستگاه خودرو سواری زانتیا و یک دستگاه خودرو پراید متعلق به متهمان نیز توقیف شد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ضمن تشکر از اطلاعات استان کرمان و سایر عوامل اطلاعاتی و نظامی در امر برقراری نظم و امنیت در سطح استان تصریح کرد: با توجه به نقش پررنگ و مخرب سلاح های غیر مجاز در ارتکاب جرائم خشن و تهدید امنیت جامعه از این طریق مقابله با این جرم مهم در دستور کار دستگاه قضایی استان و پلیس قرار گرفته و با قاطعیت با این قبیل جرائم مقابله قانونی صورت خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها