با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی استان باند هشت نفره سارقان مسلح منزل با نیم کیلو طلای مسروقه کشف شد و اعضای این باند به قتل مسلحانه صاحبخانه اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۰۵۴۳۷۴
دستگیری باند سارقان مسلح منزل/ قتل صاحبخانه در جریان سرقت طلا

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منزل در اواخر سال گذشته در شهر زاهدان بررسی‌های تخصصی موضوع توسط کاراگاهان پلیس آگاهی اغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سارقان در این سرقت‌ها بیشتر اموال قیمتی مانند طلا و جواهرات را سرقت می‌کردند، افزود: تیم‌های تخصصی پلیس پس از مدت‌ها اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی و رصد چندین سارق حرفه‌ای و سابقه دار، از دخالت یکی از این سارقان که دارای سوابق سرقت و حمل مواد مخدر بود در این سرقت‌ها به دست آوردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این متهم در یک عملیات غافلگیرانه در زاهدان دستگیر شد که در تحقیقات تخصصی به ۶ فقره سرقت مسلحانه با همکاری هفت سارق دیگر اعتراف کرد که این متهمان نیز در چند عملیات هماهنگ به همراه ۶ مالخر دستگیر شدند.

ملاشاهی با اشاره به اینکه کاراگاهان پلیس یک قبضه اسلحه شکاری و نیم کیلو طلای مسروقه به ارزش ۹۰ میلیون توملان را به همراه یک دستگاه خودروی مسروقه از مخفیگاه این متهمان کشف کردند، افزود: با توجه به اینکه در یکی از این سرقت‌ها صاحب یکی از این منازل به دلیل مقاومت در برابر سارقان توسط آن‌ها به قتل رسیده بود، بررسی این موضوع نیز آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این متهمان در ادامه تحقیقات فنی، به قتل صاحب خانه ۳۰ ساله به دلیل مقاومت در برابر سرقت آن‌ها بااستفاده از سلاح شکاری اعتراف کردند و پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها