روایت حاجی‌بابایی از دیدار با رئیس جمهور

روحانی: برای انتخاب وزرا تحت فشار نیستم

رئیس کمیته تعامل و گفت‌وگو با دولت فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: رئیس جمهور عنوان کرد که برای انتخاب اعضای کابینه از سوی هیچ جناحی تحت فشار نیستم و آزادانه اعضای کابینه را انتخاب کرده و می‌کنم.
کد خبر: ۱۰۵۴۳۵۷
روحانی: برای انتخاب وزرا تحت فشار نیستم

به گزارش جام جم آنلاین،حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه امروز اعضای کمیته تعامل و گفت‌وگو با دولت، با رئیس جمهور گفت: در این دیدار اعضای کمیته مطالبی را مطرح کردند که از مهمترین آنها این بود که فراکسیون نمایندگان ولایی به دنبال سهم‌خواهی از دولت نیست بلکه سهمیه‌ای را که دنبال می‌کند سهمیه‌ای است که ملت می‌خواهد و آن هم وجود یک دولت کارآمد و بدون حاشیه است.

وی افزود: اعضای کمیته عنوان کردند که در 3 محور اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور دچار مشکلاتی است. در حوزه اقتصادی موضوع بانک‌ها اشتغال، رکود اقتصادی، قاچاق، موضوع یارانه‌ها و ... را داریم.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهارداشت: در حوزه فرهنگی نیز در بحث تولید علم، تجاری‌سازی علم، توسعه مراکز دانش‌بنیان از مشکلات اساسی کشور است و همچنین در مسائل اجتماعی می‌توان به ناکارآمدی ساختار دولت، فساد اداری، آسیب‌های اجتماعی و ... اشاره کرد.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: اعضای کمیته در این دیدار به منظور حل مشکلات موجود کشور بر اجرای قانون برنامه ششم تاکید کردند و عنوان کردند که مجلس و دولت و سایرین باید بدون حاشیه‌سازی به سمت کارآمدی حرکت کنند.

وی افزود: اعضای کمیته تاکید کردند که ما به دنبال وزیر کارآمد هستیم که بتواند مشکلات را حل کند و دچار حاشیه و مسائل گوناگون نباشد.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور بر این نکته تاکید کرد که وزرا حتماً باید مجری سیاست‌های کلی و برنامه‌ها باشندو گفت که در دولت دوازدهم یکی از مشکلات بزرگ پیش روی دولت موضوع بانک‌ها و موسسات پولی است که در این رابطه آقای رئیس جمهور بسیار گله‌مند بود که باید حتماً دولت دوازدهم به این موضوع بپردازد.

وی افزود: روحانی به سرمایه‌گذاری در کشور و سرمایه‌گذاری خارجی با دانش فنی و رعایت قوانین تاکید کرد و افزود که برای حل مشکلات کشور همچون مسئله آب، محیط زیست، اشتغال و مسائلی از این دست باید سرمایه‌گذاری در کشور صورت پذیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها