نتایج تازه ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد اکثر مردم آمریکا از حضور توئیتری ترامپ ناراضی‌اند.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۱۵
مخالفت اکثر آمریکایی‌ها از حضور ترامپ در توئیتر +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم،‌ نتایج تازه ترین نظرسنجی های انجام شده توسط شبکه خبری «ان بی سی نیوز» و روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» نشان می دهد که اکثر آمریکایی ها به شدت از توئیت های دونالد ترامپ رئیس جمهور کشورشان ناراضی اند و عادت به توئیت کردن ترامپ را یک عادت آزار دهنده می دانند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی بیشتر آمریکایی ها می خواهند که ترامپ دست از توئیت کردن بردارد به طوریکه 70 درصد از مردم آمریکا می گویند که ترامپ از زمانی که ریاستش در کاخ سفید را آغاز کرده است به دور از رفتار یک رئیس جمهور عمل کرده است.

68 درصد از آمریکایی ها ترامپ را الگوی مثبتی نمی بینند و 67 درصد دیگر نیز از استفاده ترامپ از توئیتر ناراضی اند.

57 درصد از مردم آمریکا که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، می گویند که هر چه بیشتر از ترامپ می شنوند، کمتر از او خوششان می آید. 56 درصد دیگر نیز بر این باورند که رفتار به دور از مقام ریاست جمهوری ترامپ در حال آسیب رساندن به کل ریاست جمهوری است.

رفتار ترامپ حتی از سوی هم حزبی های جمهوریخواه او نیز مورد انتقاد قرار گرفته است به طوری که از هر 10 جمهوریخواه، 4 نفر یعنی معادل 38 درصد می گویند که رفتار ترامپ مناسب رئیس جمهور نیست.

علاوه بر این، نتایج تحقیقات انجاتم شده توسط موسسه «لانگر» نیز حاکی از آن است که 68 درصد از مردم آمریکا واژه هایی که ترامپ در توئیت های خود استفاده می کنند را منفی و نامناسب می دانند. 65 درصد دیگر کلمات توئیت های ترامپ را توهین کننده و حتی خطرناک توصیف کرده اند.

این نتایج از دیدگاه های مردم آمریکا نقش مهمی را در اعتبار ضعیف شغلی ترامپ ایفا می کنند. بر اساس گزارش های اخیر، تنها 36 درصد از مردم آمریکا از عملکرد شغلی ترامپ در کاخ سفید اعلام رضایت کرده اند که این میزان، رکورد محبوبیت کم ترامپ در 6 ماه نخست ریاستش به حساب می آید.

دو سوم از مردم آمریکا نیز اعلام کرده اند که به ترامپ به عنوان نماینده کشورشان در مذاکرات با رهبران جهانی اعتمادی ندارند.

نظرسنجی مشترک ای بی سی نیوز و واشنگتن پست از طریق مصاحبه های تلفنی در زوهای 10 تا 13 جولای و از میان حضور هزار نفر از بزرگسالان آمریکایی و با خطای 3.5 درصد انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها