در جلسه امروز شورای منتخب مردم شهر تهران، گزینه نهایی شهرداری تهران معرفی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۳۲۳۶
شهردار تهران  امروز معرفی  می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، حسن خلیل‌آبادی منتخب مردم تهران در شورای شهر پنجم، با انتشار یادداشتی مراحل را تشریح کرد.

در این یادداشت آمده است: «در راستای جلسات قبلی و خبر اعلام شده مبنی بر معرفی سه شخص پیشنهادی برای شروع مراحل بررسی مدیران جهت سپردن کلید ساختمان بهشت به یک نفر، در جلسه روز جاری (چهارشنبه ۲۸ تیر) شورای منتخب مردم شهر تهران، ری و تجریش، امروز نشست پایان هفته خود را برگزار می‌کنند. بعد از پایان این جلسه و در صورت انتخاب شدن ۷ گزینه ابتدایی؛ اخبار مهم این جلسه را به سمع و نظر شما شهروندان عزیز می‌رسانم.

تاکنون شورای شهر تهران؛ این حجم از فعالیت را با این نظم و این تعداد جلسات قبل از شروع به کار رسمی نداشته و در کانون مرکز توجهات رسانه‌ها و مردم قرار گرفتن را تجربه نکرده است. البته این نتیجه همکاری مردم در انتخابات پرشکوه در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ می‌باشد که هیچگاه در ادوار گذشته اتفاق نیفتاده بود.

تمام سعی خود را در جهت انتخاب یک شهردار لایق و پاسخگو انجام می‌دهیم و امیدوارم با استعانت از خداوند بزرگ، اقدامی در راه ارتقاء سطح فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی شهر تهران، ری و تجریش برداریم. دعایمان کنید و یاری نمایید؛ تا آنچه در قبال شما مردم فهیم و عزیز وظیفه داریم بتوانیم انجام دهیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها