زن باردار زمانی که متوجه شد شوهرش حاضر نیست او را عقد دائم کند، برای انتقام دوقلوهایش را سقط کرد.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۴۹
سقط دوقلوها برای انتقام از شوهر

به گزارش جام‌جم، دو هفته پیش مردی جوان با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از فرار همسر باردارش خبر داد.

شاکی به قاضی مرشدلو گفت: من در یک شرکت خصوصی کار می‌کردم و از همسر اولم دختری دارم، اما همیشه دوست داشتم پسری هم داشته باشم. یک سال پیش با خانمی به‌نام «بتول» که از کارمندان شرکت بود، ازدواج موقت کردم. چند ماه پیش همسر دومم به من خبر داد باردار است. زمانی که همراه او به مطب پزشک رفتیم، متوجه شدم او دوقلو پسر باردار است. خیلی خوشحال شدم و حتی میان همکارانم شیرینی پخش کردم. شرایط بخوبی پیش می‌رفت تا این‌که یک ماه قبل او را به خانه همسر اولم بردم تا مراقبش باشد. در این مدت «بتول» مدام از من می‌خواست او را عقد دائم کنم که خواستم مدتی به من فرصت دهد تا مشکلاتم حل شود.

شاکی ادامه داد: چند هفته قبل همسرم به من گفت می‌خواهد به خانه مادرش برود که من مخالفتی نکردم. من هم به ماموریت کاری رفتم و زمانی که بازگشتم متوجه شدم خانواده‌اش محل زندگی‌شان را تغییر داده‌اند و به شهرستان رفته‌اند و همسرم نیز با آنها رفته است. زمانی که با اوحرف زدم حاضر نبود، بازگردد. او حتی تهدیدم کرد بچه‌ها را سقط می‌کند.

همزمان با این شکایت، تحقیقات پلیسی ادامه پیدا کرد. زن جوان زمانی که فهمید شوهرش شکایت کرده از شهرستان به تهران آمد و در پلیس آگاهی حاضر شد.

او به افسر تحقیق گفت: وقتی متوجه شدم باردار شده‌ام از شوهرم خواستم برای آینده دوقلوهایم که پسر هستند مرا به عقد دائم خود درآورد که حاضر به این کار نبود. از سویی هوویم مدام مرا اذیت می‌کرد و این زندگی برایم غیرقابل تحمل شده بود. سرانجام همراه خانواده‌ام و در نبود شوهرم به شهرستان رفتم. همان‌جا فرزندانم را سقط کردم چون شوهرم حاضر نمی‌شد مرا به عقد دائم خود درآورد و همین باعث شده بود که آینده روشنی در زندگی برای فرزندانم نبینم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها