سیدارت مالهوترا بازیگر جوان و موفق بالیوود، فیلم تازه‌اش «یک جنتلمن» را آماده نمایش کرد. این فیلم که دو ماه قبل جلوی دوربین رفت، برای 25 آگوست (3 شهریور) به روی پرده سینماهای هند می‌رود.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۵۳
سیدارت مالهوترا «یک جنتلمن» هندی!

سرعت در ساخت و نمایش عمومی این اکشن ماجراجویانه و خانوادگی، تعجب رسانه‌های گروهی هند را همراه داشته است. خط اصلی داستان فیلم فاش نشده، اما سازندگانش از آن به عنوان قسمت دوم اکشن پرفروش «بنگ بنگ» با بازی هریتیک روشن اسم می‌برند.

ژاکلین فرناندز و سونیل شتی دیگر بازیگران یک جنتلمن هستند. شاهرخ خان و کارن جوهر چهره‌های سرشناس سینمای هند، تهیه‌کنندگان کار تازه مالهوترا هستند. تیم دونفره راج و دی کی این کمدی اکشن را کارگردانی کرده‌اند. آنها دو فیلمساز هندی آمریکایی‌تبار به حساب می‌آیند که چهار ساخته قبلی‌شان، موفقیت مالی زیادی در جدول گیشه نمایش سینماها نداشته است.

کمپانی فوکس که بتازگی در تولیدات سینمایی در هند فعال شده، در امر تولید یک جنتلمن همکاری داشته و پخش بین‌المللی آن را به‌عهده دارد. این کمپانی امتیاز تولید نسخه هندی زبان «شوالیه و روز» خود را به کارن جوهر داد. این نسخه با نام بنگ بنگ تولید و برعکس نسخه انگلیسی زبان تام کروز که فروش خوبی نکرد، تبدیل به یکی از موفق‌ترین محصولات هند در چند سال اخیر شد. سازندگان یک جنتلمن نگفته‌اند چرا در یک جنتلمن، هریتیک روشن دوباره ایفای نقش نکرده است. سیدارت مالهوترا در سال‌جاری میلادی دو فیلم پرفروش روی پرده سینماهای هند داشته و قرار است اکشن پررمز و رازش «اتفاق» هم امسال در این کشور آسیایی اکران شود.

این فیلم را آبهی چوپرا کارگردانی کرده و نسخه دوباره‌سازی شده فیلم کلاسیک پدرش یاش چوپراست که در سال 1969 به نمایش عمومی درآمد. البته این نسخه قدیمی هم خود نسخه دوباره‌سازی شده یک فیلم قدیمی‌تر انگلیسی با بازی جون وودوارد بود!

کیکاووس زیاری

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها