دزد مسلح بانک‌های اصفهان و شیراز در تازه‌ترین اعترافات خود به دستبرد به ده بانک دیگر در اصفهان اعتراف کرد. همزمان با اعترافات جدید سارق مسلح، تعداد سرقت‌های مسلحانه او از بانک‌ها به 22 فقره افزایش یافت.
کد خبر: ۱۰۵۱۰۷۶
اعتراف دزد خونسرد به سرقت از 22 بانک +عکس

به گزارش جام‌جم، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس دیروز در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات مجرمانه این سارق تک‌رو گفت: در جرم‌یابی پرونده سارق مسلح بانک‌های شیراز و اصفهان با روش‌های مختلف کشف علمی جرم و با استفاده از تجربیات کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی فارس، خصوصیات و ویژگی‌های متهم بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت که این سارق حرفه‌ای به سرقت‌های مسلحانه بانک‌ها از سال 84 تا سال95 در اصفهان و شیراز اعتراف کرد.

وی افزود: با توجه به واکاوی پرونده، این سارق مسلح از هوش هیجانی بسیار بالا، توانایی و مهارت در مکاتبات، حرفه‌ای بودن در جعل اسناد و مدارک و جعل عنوان (قضات دادگاه ها، ماموران نیروی انتظامی و ماموران دولتی) برای ارتکاب جرایم، تک‌رو بودن برای ارتکاب سرقت‌های مسلحانه، آشنایی به سیستم‌های بانکی و ابتکار و خلاقیت در تغییر چهره و گریم برخوردار بود.

گودرزی با اشاره به این که این سارق خونسرد، تبحر خاصی در سرقت خودرو با ابزار فنی داشت، تصریح کرد: در بررسی اسناد و مدارک کشف شده، ماموران به کارت خودرو نیمه‌سوخته برخورد کردند که پس از اقدامات فنی و علمی مشخص شد متهم در سال 84 یک دستگاه پژو پارس را در استان اصفهان سرقت و با همان خودرو اقدام به سرقت‌های مسلحانه می‌کرد. با توجه به مستندات موجود و بازجویی فنی، این سارق حرفه‌ای لب به اعتراف گشود و مدعی شد با همان خودروی سرقتی، به ده فقره سرقت مسلحانه از بانک‌های اصفهان در فواصل سال‌های 84، 85 و 86 اقدام کرده است. سارق در این سرقت‌ها نیز به صورت تک‌رو اقدام می‌کرد. او با نقاب وارد بانک شده و با تهدید سلاح به آنجا دستبرد می‌زد.

این مقام انتظامی ادامه داد: این سارق باهوش پیش از این به هشت فقره سرقت مسلحانه بانک درشیراز و چهار فقره سرقت مسلحانه بانک در استان اصفهان در سال 94 و 95 اعتراف کرده بود.

تحقیقات از دزد باهوش برای کشف دیگر جرایمش ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها