«پنج سال با حمید دوست بودم. وقتی فهمیدم شماره تلفن خواهرم را از گوشی‌ام برداشته و با او ارتباط برقرار کرده، ماجرا باورم نشد تا این‌که مادر حمید به خانه‌ام آمد و همه چیز را برایم تعریف کرد. من قصد کشتن حمید را نداشتم.» این بخشی از اعترافات مردی جوان است که با ضربه چاقو، همسایه‌شان را کشته است.
کد خبر: ۱۰۴۹۷۹۴
قتل به خاطر ارتباط پنهانی با خواهر

به گزارش جام‌جم، 15 اسفند 93 وقوع این قتل به کلانتری شهرزیبا اطلاع داده شد. متهم که پس از ارتکاب قتل به تبریز گریخته بود، پس از چند روز خود را به پلیس معرفی کرد و گفت: «خواهر من متاهل است و دو تا بچه دارد.

حمید مدتی قبل شماره او را از گوشی‌ام برداشت و با او ارتباط برقرار کرد. اول باورم نشد تا این که مادر حمید به خانه‌ام آمد و گفت جلوی خواهرت را بگیر. ماجرا را به برادرم گفتم و تصمیم گرفتیم حمید را گوشمالی بدهیم. او را به حاشیه شهر بردیم و مورد ضرب و شتم قرار دادیم اما فایده‌ای نداشت چون مدتی بعد فهمیدم ارتباطشان هنوز ادامه دارد.»

او درباره روز حادثه نیز گفت: «ساعت 12 شب بود. در کوچه مشروب می‌خوردم که حمید مرا سوار خودرویش کرد. گفت بیا برویم حرف بزنیم. با کنترل در پارکینگ خانه‌شان را باز کرد اما به محض این که وارد شدیم، در از پشت بسته شد. سپس حمید سراغ عمویش رفت تا خبرش کند. ترسیدم همه بریزند کتکم بزنند، برای همین چاقویم را بیرون آوردم تا حمید را بترسانم اما وقتی به سمتم آمد، یک ضربه به او زدم.»

با ثبت اعترافات متهم، کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی امین مقدم‌زهرا قرار گرفت. صبح دیروز، در ابتدای جلسه دادگاه، مادر مقتول برخلاف همسرش، با تاکید بر وجود ارتباط پنهانی خواهر متهم با پسرش، تقاضای قصاص کرد.

او گفت: «چرا خواهر متهم که دو تا بچه داشت مدام با پسر من رفت و آمد می‌کرد؟ پسرم قصد ارتباط با او را نداشت. همسرم رضایت داده اما من قصاص می‌خواهم.»

سپس متهم در جایگاه ایستاد و گفت: «آن شب مشروب خورده بودم و حالت طبیعی نداشتم. حتی نمی‌توانستم روی پاهایم بایستم. وقتی وارد خانه شدم از ترس درگیری چاقو کشیدم. پس از زدن ضربه فرار کردم و چاقو را هم در باغی در همان اطراف انداختم. در تبریز مخفی شده بودم اما مدتی بعد خودم را معرفی کردم. من از کاری که کردم پشیمانم و از مادر مقتول تقاضای بخشش دارم.»

به گفته وکیل، متهم پیش از این سابقه بستری شدن در بیمارستان روانی و خودکشی دارد و به همین دلیل از سربازی معاف شده است. او خواستار توجه قضات به سلامت روانی متهم در زمان وقوع حادثه شد. در پایان دادگاه نیز قضات برای صدور رای وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها