فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله 2 تنی مرفین در نرماشیر در شرق استان با ارزش ریالی 20 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۶۵
کشف 2 تن مرفین در کرمان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سردار رضا بنی اسدی فر با اعلام این خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی استان کرمان مستقر در شهرستان نرماشیر در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و کنترل مبادی ورودی شرقی استان موفق به کشف محموله 2 هزار کیلوگرمی مرفین شدند که ارزش آن 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: این محموله از مرزهای شرقی کشور بارگیری شده و در حال حمل به سمت استان های مرکزی کشور بود که در استان کرمان کشف شد و در این ارتباط یک دستگاه تریلر توقیف و یک متهم دستگیر شدند.

بنی اسدی فر با اعلام این که، از این میزان مرفین، حدود 20 تن تریاک استحصال می‌شود، تصریح کرد: اقدامات بعدی برای شناسایی سرشبکه های این محموله و دستگیری سایر متهمان توسط پلیس با هماهنگی دستگاه قضایی در دست انجام است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان کرمان گفت: این استان با قرار گرفتن در کریدور ترانزیت مواد مخدر همواره به عنوان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از ورود این مواد به داخل کشور و نیز جلوگیری از انتقال این مواد به سایر کشورها به شمار می رود.

بنی اسدی فر افزود: سیاست پلیس در استان کرمان مبتنی بر مبارزه قاطع، هدفمند و جدی با پدیده قاچاق مواد مخدر است و این سیاست در هفته مبارزه با مواد مخدر با جدیت و قاطعیت بیشتری دنبال می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان بر همکاری همه دستگاه ها با پلیس در راستای مبارزه جدی تر با پدیده مواد مخدر تاکید و خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی و اجتماعی یکی از مکمل های اصلی اقدامات مبارزه ای با مواد مخدر به شمار می رود و در این رابطه همه دستگاه ها باید به وظایف خود آشنا بوده و آن را اجرایی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها