در راستای نهضت پاسخگویی انجام شد؛

ملاقات مردمی مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر 

نماینده مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

ملاقات مردمی نمایندگان باید ضابطه مند شود

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر اینکه «مراجعات مردمی در خانه ملت لغو می‌شود»گفت:فعلا چنین تصمیمی اتخاذ نشده است ولی معتقدم ملاقات مردمی با نمایندگان باید ضابطه مند شود.
کد خبر: ۱۰۴۹۲۳۲
ملاقات مردمی نمایندگان باید ضابطه مند شود

محمد فیضی نماینده مردم اردبیل در خانه ملت در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار داشت:مجلس محل قانونگذاری است،اینکه هرکس هروقت که دلش خواست وارد آن شود درست نیست. از طرف دیگر اینکه ارتباطات وملاقات حضوری مردم با نمایندگان قطع شود هم درست نیست و نمایندگان همواره می خواهند با موکلین خود در ارتباط بوده و به حل مشکلات آنان اهتمام بورزند.

وی با تاکید بر اینکه ملاقات مردمی نمایندگان باید ضابطه مند شود گفت:نمایندگان می توانند هفته ای یک روز را به ملاقات مراحعین اختصاص دهند مثلا می توان روزهای دوشنبه را که صحن علنی نداریم به این امر اختصاص داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یاد آور شد:نمایندگان معمولا از ساعت 8 صبح تا 12.30 ظهر در صحن علنی هستند و از ساعت 2تا 4 بعد از ظهر نیز در کمیسیونها حضور دارند و بقیه روز را یا در فراکسیونها هستند و یا با وزارتخانه ها سر و کار دارند.

وی گفت:ضابطه مند شدن ملاقات مردمی نمایندگان هم به لحاظ امنیتی به مصلحت است و هم باعث پیگیری مطلوب مشکلات مردم می شود.

فیضی تاکید کرد:اینکه هر روز ملاقات مردمی وجود داشته باشد تمرکز نمایندگان را به هم می زند،بویژه اینکه گاهی نماینده مجبور می شود برای ملاقات با مراجعین صحن علنی را ترک و تا دم در مجلس برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها