دکتر مونسان تشریح کرد:

کسب مجوز خروج خودرو از کیش

دکتر مونسان در خصوص خروج خودرو از جزیره کیش به عنوان یکی از مهم ترین مطالبات مردمی گفت: آزاد سازی مجوز خروج خودرو در اختیار گمرک جمهوری اسلامی است زیرا بخشنامه گمرک مانع خروج خودرو هاست.
کد خبر: ۱۰۴۸۹۳۷
کسب مجوز خروج خودرو از کیش

به گزارش جام جم آنلاین، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: تا کنون در این خصوص مکاتباتی با گمرک داشته ایم حتی به عنوان رئیس شورای تامین نیز با گمرک مکاتبه کرده ایم و منتظر پاسخ از سوی گمرک هستیم تا در این خصوص گمرک یا منطق مشخصی برای این دستورالعمل ارائه کند و یا این وضعیت ساماندهی شود.

دکتر مونسان تاکید کرد: ایجاد مشکل در برخی مناطق آزاد دلیل خوبی برای بخشنامه عمومی و سراسری نیست در کیش تا کنون هیچ مشکلی در خروج خودرو و بازگشت خودروها به کیش نبوده و خودروها همیشه با مجوز تردد می کردند که این موضوع مورد تایید گمرک نیز هست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: تامین منافع عمومی و رفاه مردم اولویت کاری ما در سازمان منطقه آزاد کیش است به همین منظور در تلاش هستیم که کیش مستثنی از این بخشنامه باشد و خانواده ها بتوانند از امکان سفر با خودروی شخصی به سرزمین اصلی بهره مند شوند.

دکتر مونسان در بازدید از فاز دو و سه شهرک نو بنیاد از این منطقه مسکونی به عنوان یکی از زیباترین شهرک های کشور یاد کرد و افزود: شهرک نو بنیاد یکی از استاندارد ترین و زیباترین شهرک های کشور است که به لحاظ شهر سازی نیز اصول شهری و معماری به بهترین نحو در آن رعایت شده و بر اساس طراحی منظم و زیبا تمامی قطعات ساخته شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد با بیان اینکه در حوزه فضای سبز و سنگفرش معابر تا کنون اقدامات زیادی انجام شده است گفت: 4 هزار متر مربع از پیاده روها در این شهرک سنگفرش شده اما هنوز حجم زیادی باقیمانده، همچنین مقرر شد در قسمت هایی که معابر عریض است علاوه بر سنگفرش، فضای سبز هم ایجاد شود.

به گفته دکتر مونسان عملیات نصب تابلوهای شهری و علائم رانندگی نیز در این شهرک به پایان رسیده است و قرار است ظرف دو روز آینده، عملیات سنگفرش معابر فازهای دو و سه شهرک نو بنیاد اجرا شود.

دکتر مونسان در خصوص بحث حمل و نقل و تردد وسائط نقلیه عمومی نیز در این شهرک گفت: در حوزه حمل و نقل عمومی دستوراتی مبنی بر تردد مینی بوس ها و سرویس دهی مناسب به ساکنان شهرک نو بنیاد به مینی بوسرانی داده شده و در مورد تاکسی های خطی هم ایستگاه هایی مشخص می شود که به منظور تامین رفاه شهروندان و رفع مشکلات حمل و نقل، رانندگان ملزم به خدمات دهی به شهروندان در شهرک نو بنیاد هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها