گرد‌و‌خاک نوار شرقی کشور را فرا می گیرد

کاهش دمای هوا در سواحل خزر از فردا

در سه روز آینده در نوار شرقی کشور گاهی وزش باد نسبتا شدیدی پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط به ویژه زابل با گردوخاک همراه خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۴۸۷۶۲
کاهش دمای هوا در سواحل خزر از فردا

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، براساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی و هواشناسی روز آینده در مناطقی از شمال غرب و به تدریج سواحل خزر، ابرناکی، رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

فردا در سواحل خزر دمای هوا به تدریج کاهش نسبی می‌یابد و دریای خزر مواج خواهد شد. همچنین با افزایش سرعت وزش باد در مناطق جنوبی سمنان بخش‌هایی از استان اصفهان، قم، مرکزی و قزوین پدیده گردوغبار پیش‌بینی می‌شود.

با تقویت جریانات جنوبی و انتقال رطوبت در جنوب سیستان و بلوچستان فردا افزایش ابر و بعدازظهر رگبار پراکنده و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

در سه روز آینده در نوار شرقی کشور گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط به ویژه زابل با گردوخاک همراه خواهد بود.

مناطق شرقی دریای عمان طی امروز و فردا مواج است.

آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دمای فردا در تهران 39 و 27 درجه خواهد بود.

روز آینده اهواز با بیشینه دمای 50 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 13 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز هشتم تیرماه امسال 209.5 میلیمتر ثبت شد، بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 230.8 میلیمتر بود، بنابراین تا این تاریخ بارش سال جاری 90.8 درصد بارش سال گذشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها