سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه آتش سوزی در پارکینگ یک مجتمع مسکونی در محدوده اوین خبر داد وگفت: در این حادثه ۱۵ نفر از میان شعله ها نجات پیدا کردند.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۳۳
آتش سوزی در پارکینگ مجتمع مسکونی در اوین

به گزارش جام جم آنلاین، جلال ملکی در گفتگو با مهر درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۸ و ۱۷ دقیقه عصر امروز وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه در خیابان اوین، خیابان اعرابی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تشک نجات و دستگاههای هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه حریق در قسمت پارکینگ این مجتمع به وقوع پیوسته بود، افزود: با حضور نجاتگران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه وانت در قسمت پارکینگ دچار حریق شده بود و دود و حرارت ناشی از آن باعث شعله ور شدن یونولیت های سقف و دودگرفتگی طبقات فوقانی شده بود.

ملکی با اعلام اینکه دود ناشی از این حادثه باعث وحشت اهالی ساختمان و همچنین محبوس شدن چند نفر از آنها در داخل آسانسور مجتمع مسکونی شده بود افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله به دو گروه تقسیم شده، عده ای اقدام به خارج کردن افراد از داخل طبقات کرده و گروه دیگر اقدام به خاموش کردن شعله های آتش و ایمن سازی محل حادثه کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: نجاتگران موفق شدند پس از خاموش کردن شعله ها و هدایت محبوس شدگان به طبقات فوقانی تعداد ۱۵ نفر از اهالی ساختمان را از میان دود و حرارت نجات دهند.

وی با اعلام اینکه علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان علت یاب سازمان در دست بررسی است، افزود: سه نفر از اهالی مجتمع دچار دودگرفتگی جزئی شده بودند که توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند.

ملکی افزود: عملیات مهار شعله ها در ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها