در فستیوال سرعت گوود-وود امسال و در بخش قدرت‌نمایی خودروها در پیست اتومبیلرانی، بسیاری از سوپر اتومبیل‌ها از مشهورترین برندها خوش درخشیدند.
کد خبر: ۱۰۴۸۲۹۲
مسابقه ابرخودروها در فستیوال سرعت گود-وود+فیلم

به گزارش جام جم آنلاین، اما در میان عرض اندام خودروهای مشهور سوپراسپرت در فستیوال امسال، سورپرایزهایی هم برای علاقه‌مندان به دنیای اتومبیل‌ها وجود داشت: حضور خودروی تجملی رولزرویس، شاسی بلند لندروور، ابرخودروی شگفت‌انگیز الکتریکی ریماک که اینروزها در محافل خودرویی بسیار مشهور شده، شاسی بلند جدید آلفارومئو استلویو و خودروی فسقلی رنو زوئی اسپرت در پیست و شرکت در چالش سرعت با بزرگان فراری، لامبورگینی، مرسدس‌بنز، پورشه، ب‌ام‌و، نوبل، پاگانی، آئودی، جگوار، آستون‌مارتین، مازراتی، مکلارن،.... و صد البته بوگاتی بود.

فستیوال سرعت گود-وود 2017 مانند روال سال‌های گذشته در جنوب انگلستان و در زمین‌های اطراف ساختمان تاریخی "گود-وود" متعلق به دوک ریچموند در منطقه ساسکس از 8 تا 11 تیرماه برگزار گردید و علاقه‌مندان بسیاری از گروه‌های سنی مختلف از آن بازدید کردند.

هر سال در فستیوال سرعت گود-وود مجسمه‌ای بزرگ از یک برند یا هر پدیده دنیای اتومبیل در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد و برند‌ها و تیونرهای خودرویی آخرین دستاورد‌های خود را به نمایش می‌گذارند. همچنین خودروهای کلاسیک مشهور نیز جای مخصوص به خود را دارند.

امسال مجسمه سنتی و عجیب این فستیوال به برنی اکلستون رئیس سابق F1 ادای احترام کرده است.

فیلمی 30 دقیقه را در ارتباط با حضور هیجان انگیز ابرخودروها در فستیوال سرعت گوود-وود را می‌توانید در همین مطلب مشاهده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها