در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
تولید «نانکید»، پودر شیر غنیشده حاوی آهن، به طور رسمی در استان قزوین آغاز شده است. تولید این محصول، علاوه بر کاهش وابستگی به واردات و افزایش تولید ملی، در ادامه ۱۵ سال فعالیت نستله در ایران و در راستای برنامههای بلندمدت این شرکت با هدف بهبود زندگی ایرانیان از طریق ارائه محصولات مغذی و دانشبنیان صورت گرفته است.
جوزپه کارلا، مدیر عامل شرکت نستله ایران دراینباره، میگوید: «بهبود تغذیه و پرورش مناسب کودکان همواره یکی از دغدغههای اصلی والدین برای رشد و بالندگی آنها بوده است. امروزه علم پزشکی ثابت کرده که آینده کودکان، متأثر از سالیان ابتدایی زندگی آنها است. بنابراین تولید و رونمایی «نانکید» حاوی پیام روشن ما برای همه مادران ایرانی است مبنی بر این که ما در نستله همواره با ارائه محصولات مبتنی بر علم روز، به تغذیه و نیازهای رشد تمامی کودکان بالای ۳ سال آنها متعهد هستیم.»
علیرضا سرابچی، مدیر کل ارتباطات و سرویسهای بازاریابی شرکت نستله ایران نیز با بیان ارزشها و اهداف بزرگ ترین شرکت جهان در حوزه مواد غذایی و آشامیدنی، افزود: «ما در طول 15 سال فعالیت و حضورمان در کشور، طرحهای بسیاری را پایهریزی کرده و به مرحله انجام رساندهایم. اکنون نیز مفتخریم که با هدف گسترش نوآوری و تولید ملی، قدمی دیگر در راستای تعهدات از پیش اعلامشده خود در جمهوری اسلامی ایران برداشتهایم. این محصول، انتخابی مفید و کمکی شایان به تغذیه و سلامت کودکان خواهد بود. «نانکید» نه تنها با ارائه مواد مغذی مورد نیاز برای رشد، بلکه از طریق محافظت در برابر عفونتها، رشد دندانهایی مستحکم و تامین انرژی مورد نیاز برای یادگیری و بازی کودکان، در تضمین سلامت آینده آنها، همراه والدین ایرانی خواهد بود.»
درباره شرکت نستله ایران
شرکت نستله، بزرگ ترین شرکت در حوزه مواد غذایی و آشامیدنی در جهان است که ۱۵۰ سال از زمان تاسیس آن میگذرد. نستله در سال ۱۳۸۰ فعالیت رسمی خود را در ایران آغاز کرد. در سال ۱۳۸۲ با احداث کارخانه محصول NESTLÉ CERELAC® در استان قزوین، به تولید مستقیم این محصول در ایران پرداخت. در سال ۱۳۸۲ نیز با گسترش فعالیتش، کارخانه تولید شیر خشک NESTLÉ NAN® را در استان قزوین احداث کرد. در سال ۱۳۸۷ نیز با سرمایهگذاری در صنعت آب معدنی، NESTLÉ PURE LIFE® را نیز به بازار ایران عرضه کرد. در حال حاضر تعداد کارکنان شرکت نستله در جمهوری اسلامی ایران به حدود ۹۰۰ نفر میرسد و این شرکت همچنان در پی توسعه، پیشرفت، افزایش سرمایهگذاری و ارتقای تولید ملی در کشور است. در حال حاضر، ۱۵ برند از محصولات نستله در ایران در گروههای مختلف غذایی و آشامیدنی در دسترس مصرفکنندگان است:
NESTLÉ NAN®, NESTLÉ NANKID®, NESTLÉ CERELAC®, NESTLÉ PURE LIFE®, NESCAFÉ®, NESTLÉ COFFEE-MATE®, NESTLÉ FITNESS®, NESTLÉ CORN FLAKES®, NESQUIK®, NESTLÉ GUIGOZ®, CHOCAPIC®, PERRIER®, LION®, PETCARE®, and NESTLÉ HEALTH SCIENCE®.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»:
گفتوگوی «جامجم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر
یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین:
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد