کارشناس سیاست خارجی در گفتگو با جام جم آنلاین:

دولت فرانسه تروریستهای منافق را تحویل دهد

یک کارشناس سیاست خارجی با اشاره به مجوز دولت فرانسه به گروهک تروریستی منافقین برای برپایی میتینگ در پاریس همزمان با سفر وزیر خارجه کشورمان به این کشور گفت: میتینگ منافقین در پاریس زمانی برگزار شد که وزیر خارجه ایران در حال مذاکره با مقامات فرانسوی بود و این اهانت دولت فرانسه به ملت ایران محسوب می شود.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۶۰
دولت فرانسه تروریستهای منافق را تحویل دهد

دکتر حسن هانی زاده در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار داشت:آقای ظریف می بایست در قبال این اهانت از خود واکنش نشان می داد ولی خویشتنداری کرد و احساس می شود دولت فرانسه از خویشتنداری ایران سوء استفاده می کند.

وی افزود:در گام نخست جمهوری اسلامی ایران باید اعتراض شدید الحن خود را اعلام و در صورت لزوم حتی موضوع قطع رابطه با پاریس را بررسی کند.

این کارشناس مسائل سیاسی،رویکرد دولت فرانسه در قبال ایران را غیر شفاف و منافقانه ارزیابی کرد و گفت: دولت فرانسه از یک سو سعی می کند روابط اقتصادی خود را با جمهوری اسلامی ایران حفظ کند و از سوی دیگر میدان را به گروهک منافقین باز بگذارد.

وی با اشاره حضور برخی ورشکستگان سیاسی و صهیونیستها در میتینگ پاریس افزود: مقامات فرانسوی باید به این نکته توجه کنند که گروهک تروریستی منافقین که بیش از 17 هزار ایرانی را به شهادت رسانده اند تفاوتی با گروهک تروریستی داعش ندارد و در آینده نیز این دو گروهک تروریستی ائتلاف خواهند کرد.

دکتر هانی زاده با بیان اینکه دولت فرانسه از گروهک منافقین برای باج گیری از ایران استفاده می کند اظهار داشت:گروهک تروریستی منافقین حتی در زمان صدام 150 هزار نفر از شیعیان جنوب عراق را قتل عام کرد و اکنون نیز رابطه آن با داعش بر کسی پوشیده نیست.

وی تاکید کرد:دولت ایران باید از مقامات فرانسوی بخواهد برخی عناصر گروهک منافقین را که در کشتار ملت ایران دست داشتند به ایران تحویل دهد.

وی گفت:اکنون فرانسه به کانون فعالیت منافقین تبدیل شده است و جمهوری اسلامی ایران باید در برابر باج خواهی پاریس تصمیم قاطع اتخاذ و خواستار اخراج منافقین از خاک فرانسه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها