حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: خداوند در قران دو اصل کلیدی یعنی معرفت وایمان به خدا واستقامت در راه او را مورد تاکید قرار داده است.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۱۸
استقامت در راه خدا نتیجه ای جز پیروزی ندارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مجتمع فرهنگی سرچمشه تهران باگرامی داشت یاد شهدای هفتم تیر به ویژه شهید بهشتی و با بیان اینکه انسانهای ره یافته به حق از همه تعلقات بریده اند افزود: استقامت در کنار حق است که میتواند ما را به سر منزل برساند.

وی گفت: مشکل انسانها شناخت حق نیست زیرا خیلی ها حق را می شناسند ولی از آن فاصله می گیرند و در زمان امام علی(ع) نیز جامعه حق را شناخت و کنار آن قرار گرفت.

ابوترابی فرد با بیان اینکه در آن مقطع جامعه در اندک زمانی به سه گروه ناکثین ومارقین وقاسطین تقسیم شد اضافه کرد: ریشه همه این انحراف ها فاصله گرفتن از حق و دنیا طلبی بود.

وی رمز پیروزی در دنیا وسعادت عُقبا را ایستادگی در کنار حق دانست وگفت:تاریخ انقلاب بخوبی نشان میدهد که در صورت عمل به این تاکید خداوند، پیروزی قطعی است.

ابوترابی فرد با اشاره به وفاداری مردم به رهبری امام و انقلاب اضافه کرد:در همان ابتدا بزرگانی همچون بهشتی قانون اساسی مترقی را با دو رکن کلیدی جمهوریت واسلامیت مبتنی بر ولایت فقیه تهیه ومسیر انقلاب را مشخص کردند .

وی گفت : به همین علت دشمنان از همان ابتدارهبری نظام راهدف قرار دادند .

ابوترابی فرد در ادامه علت عقده گشایی سران آمریکا با ملت ایران را ایستادگی ملت و رهبری در برابر زور گویی دانست وگفت :انهاناچاربه پذیرش ایران در باشگاه هسته ای شدند وشکست انها و ایادیشان در سوریه وعراق که با هدف تأمین امنیت اسرائیل بود نشان دهنده پیروزی جهان اسلام ومقاومت واندیشه های امام راحل است.

وی گفت :امروز رهبری تاکید دارند با روحیه دهه60در مسیر انقلاب بایستند وبه راه خود ادمه دهند.

ابوترابی فرد با تاکید بر ایستادگی بر اصول انقلاب واسلام ورصد آن در همه حوزه ها افزود:هویت انقلاب در ایستادگی در برابرجبهه کفر است واگر این اندیشه زدوده شودانقلاب با انحراف همراه می شود.

وی تلاش برای تحکیم صفوف و وحدت ملت را دیگر نیاز امروز انقلاب دانست و گفت: لازمه ایستادگی در برابر دشمنان انسجام درونی است.

ابوترابی فرد ایستادگی در برابر دشمنان خارجی ونفاق داخلی را نتیجه این شهادتها دانست وافزود: هر گونه تزلزل از مسیراصول انقلاب ورهبری عامل شکست است.

وی ایستادگی در راه اصول را از دغدغه های اصلی رهبری برشمرد وخاطرنشان کرد :امام از همان ابتدای انقلاب ایستادگی در برابر جهان سلطه ونفاق داخلی را سر لوحه مبارزه خود قرار داد.

ابوترابی فرد در ادامه با بیان اینکه امروز تفکرات امام مرزهای اسلام را در نوردیده است گفت:تا این لحظه هر گاه با آموزه های قرآنی در عرصه های مختلف مقابل دشمن ایستاده ایم پیروز شده ایم.

وی در ادامه جاذبه حداکثری ودفع حداقلی را ویژگی مهم شهید بهشتی دانست وی گفت:امروز هر کس دغدغه دین وکشور را دارد باید در سایه رهبری به دنبال وحدت وتبیین دستاوردهای مقاومت باشد.

ابوترابی فرد پیروزی ملت ایران دربرابر قدرت شیطان بزرگ را مهم دانست وگفت:امروز جنایتهای زیادی به دست امریکا انجام می شود و جا دارد این هفته، هفته مبارزه با حقوق بشر امریکایی نامیده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها