شرکت خودروسازی ب‌ام‌و آلمان از نسل جدید شاسی‌بلند محبوب X3 رونمایی کرد و قرار است این خودرو در سایت این شرکت اسپارتانبرگ کالیفرنیا تولید شود.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۴۲
ب‌ام‌و X3 جدید معرفی شد +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین، نسل سوم شاسی‌بلند محبوب X3 در نگاه اول بسیار به نسل پیشین خود شبیه است، اما اگر کمی بیشتر توجه کنیم به برخی تفاوت‌ها از جمله کمی تغییر در چراغ‌ها و جلوپنجره، مه‌شکن‌ها، افزایش قد 5 سانتی‌متری و پهن‌تر شدن چرخ‌ها به میزان 5.5 سانتی‌متر پی می‌بریم.

شرکت ب‌ام‌و برای این خودروی اس‌یو‌وی که نخستین نسل آن در سال 2002 به دنیا معرفی شده، دو نسخه Xdrive30i و M40i در نظر گرفته است.

ب‌ام‌و برای مدل Xdrive30i، یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو را در نظر گرفته که 248 اسب‌‌بخار نیرو و 350 نیوتن‌متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می‌دهد و قادر است ظرف مدت 6 ثانیه از حالت سکون به 100 کیلومتر سرعت دست پیدا کند و در نهایت عقربه کیلومترشمار آن روی عدد 210 کیلومتر بر ساعت متوقف شود.

همچنین نسخه M40i نیز به پیشرانه‌ای 6 سیلندر 3لیتری مجهز شده که 355 اسب‌بخار نیرو و 500 نیوتن‌متر را به راننده خودرو عرضه می‌دارد تا او شتاب 0 تا صد کیلومتری 4.6 ثانیه‌ای را به تجربه‌های زندگی خود بیافزاید!

همچنین جعبه‌دنده 8 سرعته خودکار بهینه شده و سیستم‌ چهارچرخ محرک پیشرانه را در وظیفه خدمت به راننده و سرنشینان یاری می‌رسانند.

از امکانات این خودرو می‌توان به قابلیت نصب یدک‌کش، سیستم فرمان بهینه شده، سیستم کنترل وضعیت هوای ۳ منطقه‌ داخل کابین، سیستم تهویه صندلی‌های جلو، هدآپ دسپلی بهینه شده و پکیج اسپورت M برای نسخه M40i و ... اشاره کرد.

بهای این خودرو تاکنون اعلام نشده است.

تصاویری از ب‌ام‌و X3 نسل سوم را مشاهده می‌کنید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها