برای یک تمرین و ورزش خوب، اول نیاز به یک باشگاه درجه یک و عالی دارید. شما را با یک باشگاه بسیار عالی در مشهد که ویژه بانوان است آشنا می کنیم.
کد خبر: ۱۰۴۵۶۲۹
پرداد - یک باشگاه ورزشی‌ درجه یک ویژه بانوان در مشهد

نام این باشگاه، مجموعه ورزشی پرداد است که با امکانات وی آی پی(VIP) محیط مناسبی را برای رشته های ورزشی مختلف ویژه خانم ها تجهیز کرده است.

اگر برای شما مهم است که باشگاهی که می روید دارای امکاناتی خاص باشد، به شما پیشنهاد می کنیم از باشگاه ورزشی پرداد بازدید نمایید.

برخی مزایا و ویژگی هایی که باعث می شود پرداد را برای ورزش و تناسب اندام خود انتخاب کنید:
سالن های مجزای ورزشی با قابلیت برگزاری چند کلاس و چند رشته ورزشی مختلف بصورت همزمان و بدون اختلال.

محیط بسیار تمیز که صبح تا شب، نیروهای خدماتی در حال تمیز کردن و شست و شو می باشند. همچنین با برنامه ی مشخص محیط باشگاه با مواد مخصوص ضد عفونی می شود. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد پرداد، ضدعفونی و از بین بردن میکروب ها، ویروس ها و قارچ با استفاده از اشعه UV است.

سیستم تهویه و هواساز پیشرفته که بالاترین سطح در اکسیژن رسانی و مطبوع کردن هوا است. هواسازها و هواکش ها توسط مهندسین و متخصصین طراحی شده است.

مربیان این باشگاه ورزشی، دارای علم و تجربه ای مربیگری در رشته اختصاصی خود هستند و بسیاری از مربیان بنام مشهد در این باشگاه پرداد، مشغول مربیگری هستند.



پرسنل مجرب این مجموعه همیشه یار و دوست شما هستند و در هر جایی که لازم شد به یاری شما می آیند تا با آرامش و حس خوب به تمرینات ورزشی خود ادامه دهید.

مدیریت این مجموعه زیر نظر کارشناس ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی اداره می شود که همین امر باعث بالاتر رفتن سطح کیفی به طرز چشم گیری شده است.

برخی امکانات عبارتند از: سونا، حوضچه آب سرد،‌ حمام، ماساژ، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی و بسیاری از امکانات دیگر که با عضویت در این کلوپ ورزشی، بیشتر آشنا خواهید شد.

کلاس های ورزشی: بدنسازی، فیتنس، تی آر ایکس (TRX)، اسپینینگ، پیلاتس، ایروبیک، بادی بیوتی، بادی پامپ، ایروبیک پیشرفته، ایروتین و دیگر رشته های مجاز و جدید

آدرس: مشهد - بولوار وکیل آباد - بین وکیل آباد 5 و 7 (حدفاصل امامت و جلال آل احمد)، مجموعه ورزشی پرداد.

تلفن: 36012568 - 36146566

سایت: http://www.PardadGym.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها