شبکه نتفلیکس با همکاری کوین کاستنر به دنبال نجات «مردان بزرگراه» است! مدتی است که قرار است این فیلم وارد مرحله تولید شود، اما مشکلات مالی مانع از انجام این کار می‌شود. حالا نتفلیکس پیشقدم شده، تا آن را با بازی کاستنر و وودی هارلسون جلوی دوربین ببرد.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۹۳
کوین کاستنر به دنبال «بانی و کلاید!»

داستان این اکشن اجتماعی درباره فرانک هامر و منی گالت دو مرد افسانه‌ای قانون است. این دو از گاوچران‌های سرشناس تگزاس بودند که در دوران افسردگی اقتصادی دهه 20 آمریکا، در تعقیب بانی پارکر و کلاید بارو بودند. این دو یاغی و سارق بانک، در آن ایام با اقدامات خود جنجال بسیار زیادی در سطح عمومی به راه انداخته بودند. تماشاگران سینما داستان بانی و کلاید را در فیلم معروف و کلاسیک آرتور پن به همین نام، به خوبی به یاد دارند. حالا مردان بزرگراه قصد دارد برعکس فیلم پن، این ماجرای مشهور تاریخی را از نگاه نیروهای رسمی و دولتی مورد بحث و بررسی قرار دهد. در داستان مردان بزرگراه، دو کاراکتر کاستنر و هارلسون از سوی مدیران بانک‌ها پول گرفته و مامور می‌شوند بانی و کلاید را پیدا و تحویل قانون دهند.

رسانه‌های گروهی به تاریخ مردان بزرگراه اشاره کرده و می‌گویند از چند سال قبل قرار بود این فیلم وارد مرحله تولید شود. قبل از این فیلمسازان و هنرمندان معروفی مثل رابرت ردفورد و پل نیومن تلاش کردند این داستان را به صورت فیلمی سینمایی درآورند.

نتفلیکس امتیاز ساخت فیلم سینمایی را از کمپانی یونیورسال خریداری کرده است. این شبکه قصد دارد امر کارگردانی مردان بزرگراه را به دست جان لی هنکوک بسپارد. هنکوک قرار بود این فیلم را برای یونیورسال کارگردانی کند و با تهیه‌کنندگان جدید هم همکاری خواهد داشت. البته او باید فیلمنامه دوباره‌نویسی شده‌ای را جلوی دوربین ببرد که مورد تائید تهیه‌کنندگان جدید است. این فیلمنامه را جان فوسکو می‌نویسد. هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری اعلام و تعیین نشده است.

کیکاووس زیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها