ادعای زنی درباره قاتل بودن شوهرش مرد میانسال را به دردسر انداخت. این زن اعلام کرده بود، شوهرش دو طلبکار خود را کشته است.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۵۰
ادعای عجیب زن جوان، شوهرش را زندانی کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین، ساعت 5 بامداد پنجشنبه اول تیر امسال، زنی در تماس با با ماموران کلانتری 141 شهرک گلستان مدعی شد شوهرش مرتکب قتل دو مرد شده و او می‌خواهد راز این جنایت‌ها را فاش کند. ماموران با هماهنگی محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران راهی خانه این زن شدند.

بازپرس جنایی همچنین دستور تحقیقات از زن 35 ساله و بازداشت شوهر 45 ساله وی را صادر کرد.

ماموران این زوج را برای تحقیقات اولیه به کلانتری منتقل کردند .ابتدازن جوان به افسر تجسس گفت: من و شوهرم اختلاف آنچنانی نداریم.چند روز قبل با هم دعوا کردیم. امروز هم دوباره درگیری‌مان بالا گرفت. دیگر از این وضع خسته شده‌ام می‌خواهم واقعیت را بگویم. شوهرم دو مرد را کشته است. او قاتل است، بازداشتش کنید. من در این چند ماه از ترس جنایتی راکه او مرتکب شده در دلم پنهان کردم.

وی ادامه داد: شوهرم مهندس است. او بدهکار دو مرد بود. آنها در جست‌وجوی وی بودند تا مشکل خود را حل کنند. همسرم برای رهایی از این وضعیت با این دو طلبکار قرار گذاشت. شوهرم بعد از این قرار به خانه آمد و مدعی شد دو طلبکار را کشته است و برای دفن جسد آنها باید کمکش کنم. با شنیدن این حرف‌ها شوکه شده بودم. باورم نمی‌شد گفته‌هایش صحت داشته باشد. او مرا با خود به سمت پارکینگ ساختمان برد. جسد دو مرد طلبکار داخل گونی روی صندلی عقب خودرو و صندوق عقب بود.

وی گفت: با تهدیدهای شوهرم سوار خودرویش شدم و دو نفری از ساختمان خارج شدیم. او به سمت بیابان‌های اطراف ازگل رفت و در همان حوالی توقف کرد. بعد از من خواست کمک کرده تا اجساد داخل گونی را از خودرو خارج کنم. از ترس جان با او همراه شدم وکمکش کردم. او هردو جسد را بیرون آورد و بعد آنها را دفن کردیم. در این مدت از ترس جانم راز این جنایت را پنهان نگه داشتم. اما امروز که با من دعوا کرد و مشاجره مان بالا گرفت، تصمیم گرفتم ماجرا را به پلیس خبر دهم و از این عذاب وجدانی که دارم خلاص شوم.

این در حالی بود که شوهر 45 ساله وی زمانی که در برابر گفته‌های همسر ش قرار گرفت، اظهارات او را انکار کردو مدعی شد همسرش دروغ می‌گوید و او دچار مشکلات روحی و روانی است.

این مرد ادعا کرد، همسرم برای این که مرا به دردسر بیندازد این ادعا را مطرح کرده و گفته هایش صحت ندارد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی دیروز متهم پرونده برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

متهم میانسال به قاضی پرونده گفت: 18 سال پیش و زمانی که دانشجو بودم با همسرم که از اقوامم بود و به هم علاقه داشتیم، ازدواج کردم. ثمره زندگی‌مان دو پسر 17 ساله و سه ماهه است. سال‌هاست همسرم از بیماری روحی رنج می‌برد. او همیشه با من دعوا می‌کرد، اما سعی می‌کردم حالش بهتر شود تا شرایط زندگی‌مان بد نشود.

وی افزود: این اواخر نیز همسرم به زور از من می‌خواست محل شرکتم را از شمال غرب تهران تغییر دهم و به حوالی خانه انتقال دهم؛ اما شرایط کاری ام اجازه نمی‌داد محل شرکت راتغییر دهم. شب گذشته با من دعوا کرد و بعد از مشاجره لفظی من و پسرم خانه را ترک کرده و به شرکت رفتیم. روز بعد در تماس همسرم همراه فرزندم به خانه بازگشتیم. دوباره با من دعوا کرد. خواستم به شرکت بازگردم که ماموران کلانتری آمدند. او به دروغ به آنها گفت که من قاتل دو نفر هستم که ماموران مرا بازداشت کردند. همسرم دروغ گفته است. او چون با من دعوا کرده بود و می‌خواست انتقام بگیرد مرا با گفته‌های دروغین خود به دردسر انداخته است.

با توجه به گفته‌های این مرد میانسال او دیروز برای ادامه تحقیقات دراختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا مشخص شود گفته‌های وی صحت دارد یا گفته‌های همسرش.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها